Balandžio žurnalas „Bravissimo“ – lyg Velykų margutis, kuriame susipynę daugelis spalvų.
Pirmiausiai žurnalo skaitytojus norime supažindinti su naująja opera vaikams Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje – Rachel Portman „Mažuoju princu“ pagal daugelio vaikų kartų skaitytą aviatoriaus Antoine‘o de Saint-Exupéry knygą (Junija Galejeva „Mažojo princo belaukiant“) ir pagrindiniais operos herojais – Mažojo princo vaidmens atlikėjais, kurie iš tiesų yra maži berniukai, besirengiantys debiutui didžiojoje teatro scenoje (B. Baublinskienė „Mažieji princai“).
Naujo pastatymo proga „Bravissimo“ gvildena temą „Kaip parašyti operą vaikams?“, straipsnio autorė Vilma Paliaukienė su šiuo klausimu kreipėsi į kompozitorius Zitą Bružaitę, Jurgį Gaižauską ir Tomą Kutavičių – pavykusių operų vaikams autorius.
Kita balandžio „margučio“ spalva – kiek nostalgiška. Baleto gerbėjus ir ne vien juos kviečiame skaityti išskirtinį baleto primarijaus Petro Skirmanto interviu žurnalui „Bravissimo“ – „Gyvenimas eina toliau“. 50-metį švenčiantis solistas neketina „asmeninės sukakties proga“ dalinti interviu į kairę ir į dešinę, tačiau teatro, kuriame praleisti gražiausi profesinio gyvenimo metai, mėnraščiui solistas atsakyti negalėjo (Jūratės Terleckaitės pokalbis).
Vyresnės kartos operos gerbėjus pradžiugins Dalios Sverdiolienės straipsnis apie solistą Vincentą Kuprį, švenčiantį 70-metį.
Žvalgydamiesi po margą pasaulį šį kartą keliausime į Hiustono didžiąją operą (Kamilės Rupeikaitės straipsnis), kurios scenoje dainuoja pasaulinės operos žvaigždės, o repertuarą nuolat praturtina naujų kūrinių premjeros. Hiustone įvyko ir R. Portman „Mažojo princo“ premjera 2003 m.
Straipsnyje „Taburetė ir antklodė, arba dvi „Valkirijos“ Rygoje ir Vilniuje“ Beata Baublinskienė rašo apie beveik paraleliai įvykusias R. Wagnerio operos premjeras. Apie šviežiausią Kauno valstybinio muzikinio teatro pastatymą, C. Porterio miuziklą „Bučiuok mane, Keit“ pasakoja spektaklio statytojai ir atlikėjai (rež. Aidas Giniotis, dir. Julius Geniušas, aktorius Darius Meškauskas ir kiti), kalbinami Eugenijos Žakienės.
O prancūzų šokio kritikas Michelis Odinas (žurnalas „Dance“, vasaris) rašo apie Lietuvos nacionalinio baleto „Miegančiąją gražuolę“, kurioje autorius pastebi net Vilniaus baleto mokyklos auklėtinius kordebalete.
Naująją „Bravissimo“ rubriką „Vadybos labirintuose“ toliau pildo Laimos Vilimienės straipsnis „Strateginis valdymas atlikėjiško meno organizacijose“. Taip pat žurnalo puslapiuose – įspūdžiai iš Europos operos dienos LNOBT ir Paryžiuje (Eglė Ulienė „Operos šventė Vilniuje“, V. Paliaukienė „Paryžiuje – apie operos ateitį“, Neringa Svetikaitė „Improvizacija Don Žuano tema“).
Perfrazuojant žinomą sakinį „Paryžius – tai šventė, kuri visada su tavimi“, norisi tarti: „Bravissimo“ – tai šventė kiekvienam opera ir baletu besidominčiam skaitytojui Su pavasariu!
Bravissimo