Atsižvelgiant į automobilio siūlomas dinamines savybes, nereikėtų stebėtis, jog tai bus brangiausias „BMW M“ modelis. Bent jau šios raketos gimtinėje, „M8“ kaina prasidės nuo 180 000 eurų. Tuo tarpu „Competition“ versija bus maždaug 10 000 eurų brangesnė, ir leiskite priminti – tai bazinio modelio kaina.
„BMW M“ modelių gamos flagmanu tapęs „M8“ pasiūlys visas bendrovės sandėlyje buvusių technologijų pluoštą, kurios leis suvaldyti dvi tonas sveriantį kupė. Keturių varančiųjų ratų pavara – yra. „Drift“ režimas – be abejonės. Keturių vairuojamųjų ratų sistema – kaip gi be jos. Taip pat pridėkite tuntą elektroninių asistentų, kurie padės mažiau įgudusiems vairuotojams išvengti pakelėje esančio stulpo.
Iš visų, šiame automobilyje esančių technologijų, labiausiai reikėtų išskirti reguliuojamus stabdžius.
„BMW M“ inžinieriai dėl didesnio efektyvumo atsisakė vakuuminio stabdžių stiprintuvo, vietoje jo panaudodami elektrinį aktuatorių, leidžiantį greičiau pasiekti reikalingą stabdymo jėgą ir daug greičiau veikti elektroninei stabilumo sistemai.
Ne mažiau svarbu inžinieriams buvo sukurti tikslesnį stabdymo pojūtį – naudodamiesi šia sistema vairuotojai dabar turės efektyvesnį grįžtamąjį pedalo ryšį važiuojant ant slidžių paviršių, taip pat automobiliui slystant ar stabdžių diskams pasiekiant aukštesnes temperatūras ir dėl to keičiantis stabdymo charakteristikoms.
Patys vairuotojai galės rinktis stabdžių pedalo pojūčio nustatymus tarp „Comfort“ ir „Sport“ režimų, tarp kurių pagrindinis skirtumas bus stabdymui reikalingos jėgos poreikis. Tai leis rinktis tarp iš esmės komfortiškesnio važiavimo ir itin sportiškų tiesioginio grįžtamojo ryšio pojūčių.
„BMW M8“ ir „M8 Competition“ užsisakyti galima jau dabar. Tai padarius dabar, pirmieji egzemplioriai mūsų šalį turėtų pasiekti šių metų rudenį.