• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Brabus“ yra viena iš nedaugelio kompanijų visame pasaulyje, kuri prieigą prie naujausių „Mercedes-Benz“ modelių gauna pati pirmoji. Ne tik dėl to, jog „Brabus“ yra ilgametė „Mercedes-Benz“ partnerė, bet ir dėl to, jog „Brabus“ klientai trokšta turėti naujausius vokiškos markės modelius su įvairiais „Brabus“ aksesuarais.


„Brabus“ yra viena iš nedaugelio kompanijų visame pasaulyje, kuri prieigą prie naujausių „Mercedes-Benz“ modelių gauna pati pirmoji. Ne tik dėl to, jog „Brabus“ yra ilgametė „Mercedes-Benz“ partnerė, bet ir dėl to, jog „Brabus“ klientai trokšta turėti naujausius vokiškos markės modelius su įvairiais „Brabus“ aksesuarais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kadangi „Brabus“ siekia neatsilikti nuo „Mercedes-Benz“, Vokietijoje įsikūrusi bendrovė pristatė dar vieną „Supercars“ modelių šeimos narį – „Brabus 930“. Automobilį, kuris pretenduoja tapti galingiausiu „Brabus“ modeliu per visą šios įmonės istoriją.

REKLAMA

„Brabus 930“ – tai „Mercedes-AMG GT 4“ pagrindu sukurtas modelis, kuris iš gamyklos išriedėjo turėdamas hibridinę pavarą. Teoriškai, ji buvo sukurta siekiant suderinti džiuginančią akceleraciją ir galimybę išnaudoti elektrinę pavarą mieste, kur garsiau triukšmaujantys automobiliai erzina viskuo pasipiktinusius gyventojus. Vis dėlto, „Brabus“ didžiausią dėmesį skyrė tik maksimaliam našumui.

REKLAMA
REKLAMA

Brabus 930
Brabus 930

Pajėgumu nenusileidžia superautomobiliams


Vargu ar tai turėtų jus nustebinti. Visgi, „Brabus“ visada sugebėdavo kelis kartus padidinti variklių našumą bei skirtingiems modeliams suteikti velniškai įspūdingą dinamiką. Ir „Brabus 930“ tikrai nebus išimtis.


Hibridinę pavarą turintis modelis savyje slepia 930 arklio galių ir 1550 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę. Naudojant važiavimo režimą, kuris maksimaliai išnaudoja hibridinės pavaros našumą, automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 2,8 sekundės ir pasieks maksimalų, 316 km/val. siekiantį greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Brabus 930
Brabus 930

Kaip ir minėjome anksčiau, standartinis „Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance“ buvo sukurtas siekiant užtikrinti taiką tarp benzingalvių ir paniurusių kaimynų, tačiau „Brabus“ tokio tikslo neturėjo. Greičiausiai todėl, „Brabus 930“ modelyje buvo sumontuota visiškai nauja, iš nerūdijančio plieno pagaminta, išmetimo sistema su aktyviai valdomais vožtuvais.

REKLAMA

Nors „Brabus“ automobiliai didžiausią malonumą teikia naudojant „Sport“ išmetimo sistemos veikimo režimą, tačiau „Brabus 930“ vairuotojai taip pat galės įjungti „Coming Home“ režimą, kuris padeda užslopinti unikalų V8 variklio garso takelį.


Brabus 930
Brabus 930

Dėmesį skyrė ir automobilio salonui


Nei vienas „Brabus“ šedevras negalėtų būti laikomas pilnaverčiu, jeigu jame nebūtų pagal užsakymą pagamintų interjero detalių.

REKLAMA

„Mercedes-Benz“ automobilius eilę metų tobulinantys „Brabus“ specialistai teigia, jog kiekviename „Brabus 930“ rasime rankomis pagamintus juodos odos apmušalus, paryškintus raudonomis siūlėmis.


Raudonos spalvos intarpai buvo panaudoti ir kitose vietose. Pavyzdžiui, elektra valdomų sėdynių valdikliai, oro išpūtimo angos, maža vidinių durų apdailų dalis – raudonos spalvos. Netgi ant vairo esanti trikampė žvaigždė, simbolizuojanti „Mercedes-Benz“ logotipą, yra raudonos spalvos.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų