Daugiausiai pastangų „Brabus“ specialistai įdėjo modifikuodami 8 cilindrų benzininį variklį. Variklio darbinis tūris buvo padidintas nuo 5.5 iki 5.9 litro. „Brabus“ specialistai taip pat sumontavo dvi turbinas, didesnį tarpinį suslėgto oro aušintuvą, išmetimo kolektorių ir perprogramuotą variklio valdymo kompiuterį.
Šių modifikacijų rezultatas - 850 arklio galių esant 5400 aps/min ir 1450 Nm sukimo momentas esant 2500 - 4500 aps/min. Vis dėlto, „Brabus“ kompanijos atstovų teigimu, didžiausias sukimo momentas buvo apribotas ties 1150 Nm.
„Brabus 850 6.0 BiTurbo“ iki 100 km/val. įsibėgės per 3.5 sekundės, 0 - 200 km/val. įsibėgės per 9.4 sekundės ir pasieks 350 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.