„Brabus“ specialistai dėliodami paskutinius eksterjero grąžinimo potėpius, automobilį aprūpino 23 colių ratlankiais ir perprogramuota orinės pakabos sistema, kurios dėka automobilio kėbulo prošvaisą pavyko sumažinti 35 mm.
Po milžinišku variklio dangčiu slypi 5.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. „Brabus“ specialistai senosioms turbinoms davė naują darbą, o jų vietą užėmė kelis kartus efektyvesnės ir kas be ko - brangesnės turbinos. Vokiečiai taip pat sumontavo naują išmetimo sistemą, išmetimo kolektorių, naują variklio valdymo kompiuterį.
Šių modifikacijų dėka, 5.5 litro variklis dabar išvysto 700 arklio galių ir 960 Nm sukimo momentą, kuris leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4 sekundes. Maksimalus greitis? 300 km/val.
Tačiau tai dar ne viskas. „Brabus“ savo klientams siūlo įsigyti „Brabus 850 6.0 BiTurbo“ modelį, kuris turi iki 6.0 litrų padidintą variklio darbinį tūrį, maksimali galia siekia 850 arklio galių ir 1450 Nm. Šio modelio maksimalus greitis siekia 320 km/val.
Puikiai Vokietijos greitkeliams tinkantis automobilis.