„Brabus“ specialistai iš pradžių variklio darbinį tūrį padidino nuo 5.5 iki 5.9 litro. Gamykloje sumontuotus turbokompresorius pakeitė „Brabus“ specialistų pagaminti komponentai. Kartu su naujais turbokompresoriais atkeliavo ir naujas išmetimo kolektorius, visiškai nauja išmetimo sistema.
Sumontavus šiuos komponentus ir pakeitus variklio valdymo programą, 5.9 litro darbinio tūrio motoro galia padidėjo iki 850 arklio galių ir 1450 Nm sukimo momentą. Tiesa, reikėtų paminėti vieną faktą. Sukimo momentas ribojamas ties 1150 Nm, vien dėl noro išlaikyti variklio ir kitų komponentų ilgaamžiškumą.
Milžiniškas sukimo momentas buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara ir septynių laipsnių automatine pavarų dėže.
„Brabus“ teigia, jog šis kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgės per 3.5 sekundės ir pasieks 349 km/val. maksimalų greitį. Maksimalus greitis galėtų būti didesnis, tačiau tuomet „Brabus“ specialistams reikėtų surasti padangų gamintoją, kuris sukurtų šiam automobiliui tinkamas padangas.