Kelionių agentūra „BPC Travel“ informuojant visuomenę apie Bendrąjį pagalbos centrą prašo netapatinti kelionių agentūros su Bendruoju pagalbos centru, kurio santrumpa BPC skamba panašiai kaip ir kelionių agentūros pavadinimas.
Lietuvos politikams ir visuomenei pasipiktinus Bendrojo pagalbos centro darbu, kuomet piliečiai, paskambinę telefonu 112, nesulaukia reikiamos pagalbos, kelionių agentūra „BPC Travel“ prašo atkreipti dėmesį, kad kelionių agentūros pavadinimas skamba tik panašiai į Bendrojo pagalbos Centro santrumpą BPC.
„Po šios savaitės įvykių pastebime, kad visuomenėje sukeliama painiava. Šioje situacijoje kenčia mūsų bendrovės, kuri visiškai nėra susijusi su pagalbos centru, įvaizdis. Todėl prašome atkreipti dėmesį į galimus sutapimus ir nepainioti mūsų bendrovės pavadinimo tuomet, kai kalbama apie Bendrąjį pagalbos centrą“, - sako „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis.
Kelionių agentūra „BPC Travel“ („Best Price for Consumer Travel“) yra viena didžiausių Lietuvos kelionių agentūrų, parduodanti lėktuvų, keltų, traukinių, autobusų bilietus ir teikianti visas kelionių organizavimo paslaugas. Bendrovės skyriai šiuo metu veikia Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Įmonei taip pat priklauso internetinės prekybos lėktuvų bilietais portalas „Skrisk.lt“. „BPC Travel“, teikdama profesionalias ir kokybiškas paslaugas, yra Tarptautinės oro transporto asociacijos narė.