Šiandien kelionių agentūra "BPC Travel" atidaro šeštąjį klientų aptarnavimo skyrių.
Vilniuje, šalia oro uosto pradedantis veikti kelionių centras įsikūrė 500 kv.m patalpose – tai didžiausias visas kelionių paslaugas vienoje vietoje teikiantis centras Lietuvoje, sakoma pranešime spaudai.
"Siekiame tapti pirmaujančia kelionių organizavimo paslaugas teikiančia agentūra Lietuvoje, tad dar šiemet kelionių centrą ketiname išplėsti iki 1000 kv. m, – sako kelionių agentūros "BPC Travel" generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis. – Naujasis kelionių centras mums leis ne tik aptarnauti daugiau klientų, bet ir išplėsti paslaugų paketą".
Šalia oro uosto įsikūrusiame skyriuje "BPC Travel" klientai nuo šiol galės pasirinkti, įsigyti, atsiimti kelionę, paskutinės minutės pasiūlymą ar bet kurią kitą kelionių organizavimo paslaugą. Taip pat jie sulauks pagalbos, jei dėl nepalankių oro sąlygų ar kitų aplinkybių būtų atidedamas skrydis.
Tokiu atveju strateginėje vietoje esančiame kelionių centre "BPC Travel" klientai galės pasikeisti kelionės planą, nusipirkti įvairių kompanijų lėktuvų, keltų, traukinių, autobusų bilietų, užsisakyti viešbutį ir kt. "Mums svarbu perimti klientų rūpesčius ypatingose situacijose ir atstovauti jų interesams, sprendžiant visas iškylančias problemas", – tvirtina "BPC Travel" vadovas.
Į kelionių centro įrengimą "BPC Travel" investavo beveik 500 tūkst. litų, buvo sukurta 10 naujų darbo vietų. Šiuo metu didžiausiame šalies kelionių centre klientus aptarnaus 35 vadybininkai. Didžioji dalis jų perkeliama iš kitų "BPC Travel" klientų aptarnavimo skyrių, optimizuojant turimą klientų aptarnavimo sistemą. Pasak kelionių agentūros vadovo, tiesiogiai su klientais dirbančių vadybininkų skaičius padvigubės, kai naujasis klientų aptarnavimo skyrius bus dar išplėstas.