Pastaraisiais metais kritikos dėl darbo sulaukiantis BPC siekia parodyti, kaip dirba operatoriai, kokią būtina informaciją jiems suteikti, kaip į ją reaguojama.
„Stengiamės daryti viską, kad galėtume, įvykus nelaimei, padėti žmonėms, kurie kreipiasi pagalbos telefonu 112. Labai norėtųsi, kad kiekvienas gyventojas žinotų, jog paskambinus šiuo numeriu būtina aiškiai pasakyti, kas atsitiko, nurodyti vietą, kurioje reikia suteikti skubią pagalbą ir atsakyti į visus BPC operatoriaus klausimus“, – pranešime spaudai cituojamas BPC viršininkas Audrius Čiuplys.
Centro duomenimis, per parą BPC sulaukia nuo 6,5 iki 9 tūkst. skambučių, priima ir perduoda pagalbos tarnyboms vidutiniškai 2-3 tūkst. pagalbos prašymų.
Pernai spalį BPC sukėlė visuomenės pasipiktinimą, kai vairuotojui paskambinus ir pranešus apie galbūt girtą kitą vairuotoją Kauno rajone, Lapių kelyje, nespėta sureaguoti, minėtas automobilis susidūrė su sunkvežimiu, žuvo žmogus.
Pernai balandį Bendrojo pagalbos centro operatorius iš karto nenustatė gaisro vietos, per jį Alytaus rajone, Mančiūnų kaime, žuvo moteris su trimis mažamečiais.
Ypač didelį rezonansą dėl BPC darbo sukėlė prieš trejus metus įvykis Panevėžio rajone, Dembavoje, kai pagrobta ir į automobilio bagažinę įkišta nepilnametė paskambino 112 ir bandė išsikviesti pagalbą, bet tarnyboms nepavyko nustatyti jos buvimo vietos. Ji buvo sudeginta gyva.