K. Taukačikas BNS sakė, kad tokiu būdu jis norėjo motyvuoti ilgai agentūroje dirbančius žmones.
„Ilgamečiai darbuotojai ilgai dirbo agentūroje, todėl sudarėme sąlygas, kad jie taptų partneriais, o ne tik samdomais darbuotojais. Tam, kad agentūra labiau motyvuotų stipresnius darbuotojus“, – BNS sakė K. Taukačikas,
Jis teigė norintis koncentruotis į įmonės plėtrą – agentūra šiemet planuoja pradėti teikti komunikacijos paslaugas nekilnojamojo turto (NT) srityje bei kurti ir valdyti prekės ženklus.
„Planuojame NT srityje kurti naujus komunikacijos produktus, (...) darysime bendrus projektus su visuomeninėmis organizacijomis, žiniasklaidos priemonėmis, rinkos dalyviais, nekilnojamo turto vystytojais, architektais. (...) Turėjome porą sėkmingų darbų, susijusių su ženklodara ir prekės ženklų kūrimo valdymu, tai šioje srityje irgi stiprinsime paslaugas“, – teigė K. Taukačikas.
Jis sumažino savo akcijų paketą nuo 100 proc. iki39 proc., naujasis vadovas Vytautas Matulevičius valdo 40 proc., dar po 7 proc. – Rasa Grigaitė, Eglė Bagdonaitė ir Justas Vaitkevičius.
V. Matulevičius pastaruosius 1,5 metų dirbo rinkodaros ir komunikacijos vadovu tarpusavio skolinimo platformoje „FinBee“, o iki tol 5,5 metų buvo „Bosanovos“ projektų direktorius.
„Bosanova“ įkurta 2009-aisiais, tarp jos klienčių – „Balticshes Haus”, „Lords LB Asset Management”, „Hostinger”, „Thermo Fisher Scientific Baltics” ir kitos.
Agentūros teigimu, pernai jos pardavimo pajamos, preliminariais duomenimis, siekė 327 tūkst. eurų (2017 metais – 229,6 tūkst. eurų). Registrų centro duomenimis, 2017 metais įmonė gavo 50 tūkst. eurų grynojo pelno. Praėjusių metų duomenų įmonė nėra pateikusi.