„Beiqi Foton Motor“ į „Borgward“ markės atgaivinimą metė milžiniškas investicijas. Vietoj to, kad naujo modelio kūrimą paskirstų gabiems, jauniems ir talentingiems inžinieriams iš Kinijos, prie naujo „Borgward“ projekto dirbo žymūs inžinieriai iš Europos. Pavyzdžiui, naujo automobilio dizainą kūrė buvęs „Saab“ dizaineris, Einaras Hareide.
Šiek tiek „Audi Q5“ primenantis „Borgward BX7“ yra truputėlį ilgesnis už vokišką visureigį ir yra truputėlį trumpesnis už populiarųjį „BMW X5“, kuris nestokoja dėmesio ne tik Europoje, Šiaurės Amerikoje, bet ir Kinijoje.
Kol kas, naujasis „Borgward“ modelis bus komplektuojamas tik su 2.0 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 224 arklio galias ir 300 Nm sukimo momentą. Keturių varančiųjų ratų pavarą turintis modelis bus suporuotas su 6 laipsnių automatine pavarų dėže.
Tikimasi, jog ką tik „iškeptas“ automobilis sulauks didžiulio pripažinimo visoje Europoje ir Kinijoje. Kitų metų pradžioje „Borgward BX7“ pasirodys Kinijoje, o 2016 metų pabaigoje „BX7“ turėtų pasirodyti ir Europoje. Tačiau tik maža dalelė „Borgward“ ambicingų planų.
Atgimęs automobilių gamintojas tikisi iki 2020 metų visame pasaulyje per vienerius metus parduoti ne mažiau kaip 800 tūkst. automobilių ir per metus parduotų automobilių skaičių iki 2025 metų padidinti net iki 1.5 mln. vienetų.
Kaip jie ruošiasi tai padaryti su vienu modeliu? Per artimiausius dvejus metus „Borgward“ žada pristatyti keletą naujų modelių. Pradedant kompaktiškais sedanais bei hečbekais ir baigiant praktiškais universalais.