• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automanas apie savo mašiną pasakytų būtent tą patį. Automobilis - ne tik transporto priemonė, bet ir geriausias draugas, saviraiškos priemonė, universalus įrankis ir pan.
Tradiciškai, bendrų interesų turintys automobilių mėgėjai mėgsta burti į bendruomenes ir skleisti savo viziją visoje Lietuvoje ar net už jos ribų. Ne išimtis yra ir „Bone Squad“ vardu pasivadinęs automobilių entuziastų būrys iš Kauno.

Kiekvienas automanas apie savo mašiną pasakytų būtent tą patį. Automobilis - ne tik transporto priemonė, bet ir geriausias draugas, saviraiškos priemonė, universalus įrankis ir pan.
Tradiciškai, bendrų interesų turintys automobilių mėgėjai mėgsta burti į bendruomenes ir skleisti savo viziją visoje Lietuvoje ar net už jos ribų. Ne išimtis yra ir „Bone Squad“ vardu pasivadinęs automobilių entuziastų būrys iš Kauno.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

antras teamas


„Bone Squad“ nėra oficialus automobilistų klubas. Tai - tiesiog bendraminčius ir draugus vienijantis judėjimas, kuris propaguoja meilę ir atsidavimą automobilių kultūrai Lietuvoje. Tačiau „Bone Squad“ vėliavą nešantys vaikinai yra pakankamai atsidavę ir savo automobiliams. Užtenka vien į juos pasižiūrėti.
Nors šiame „klube“ yra keturi vaikinai, tačiau į mūsų susitikimą „Bone Squad“ nariai atkeliavo net su penkiais automobiliais. Nejaugi, kuris nors gražuolis priklauso merginai? Deja, bet ne. Vienam iš šios kompanijos narių priklauso du automobiliai. Abudu vokiški, abudu „Volkswagen“ markės ir abudu „Golf“. Kur šuo pakastas? Pirmasis - „MK1“ kabrioletas, o kitas „MK2“ hečbekas. Bet apie juos pakalbėsime vėliau, nes „Bone Squad“ parką tyrinėti pradėsime nuo standartiškiausio automobilio.

REKLAMA

IMG_6852


Džiaukitės, kol galite, nes „Mitsubishi Lancer EVO X“ oficialiai buvo įrašytas į raudonąją knygą. Daugelį metų entuziastų kraują kaitinęs modelis priėjo liepto galą, nes „Mitsubishi“ nebemato prasmės toliau gaminti „EVO X“. Liūdna ir tai, kad ateityje „EVO X“ vietą užims prabangus ir labai galingas visureigis. Tačiau taip bus ateityje.
Kaip ir minėjome anksčiau, Kiprui priklausantis automobilis yra visiškai standartinis, kol kas... Tai reiškia, kad kompaktiško sedano ratus suka 295 arklio galių išvystantis motoras, kuris padeda iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundės.
Jeigu jūsų kraujas užverda pamačius ne „EVO X“, o šiek tiek paprastesnius automobilius, laikas pasižiūrėti į Žygimantui priklausančius automobilius, kurie atrodo lyg būtų ką tik išvažiavę iš gamyklos.
Apie mėlynos spalvos „MK1 Golf“ kabrioletą rašėme praėjusiais metais,
tačiau mielai jį priminsime.
Kabrioletas į Lietuvą atkeliavo iš Vokietijos. Tai buvo 1990 metų gamybos, dėmesio reikalaujantis egzempliorius, kuriam reikėjo suvirinti arkas, sulopyti keletą skylučių. Taip pat buvo perdažytas ir automobilio kėbulas.
Per vienerius metus Žygimanto „MK1“ kabrioletas pasikeitė nedaug. „Golfas“ šių metų sezoną pradėjo su „Porsche Flat“ ratlankiais.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_6777


trečias teamas


O štai šis „MK2“ turi žymiai ilgesnį modifikacijų sąrašą. Nors iš pirmo žvilgsnio jis neatrodo taip įspūdingai kaip „MK1“ kabrioletas, tačiau neskubėkite nuo jo nusisukti.
Nepasakosime šio automobilio įsigijimo istorijos, susikoncentruokime ties svarbiausiais dalykais. Jums reikėtų žinoti, kad „MK2“ buvo pervirintas ir perdažytas. Vėliau buvo sumontuoti reguliuojami aukščio amortizatoriai, straight pipe'as, „GTD“ siurblys, turbinos slėgis pakeltas iki 1.3 baro, „RS Cult“ ratlankiai, „VDO“ prietaisų skydelis, „Heck“ blenda ir dar įvairiausių smulkmenų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_6768


IMG_6876


„Golfas“ su „Vento“ snukiu. Taip turbūt lengviausia būtų apibūdinti Vasariui priklausantį „MK3“. Puikiai atlikta „Vento“ priekinės dalies konversija nėra vienintelis Vasariui priklausančio automobilio išskirtinumas.
Nors po variklio gaubtu slypi 1,9 litro dyzelinis variklis, tačiau atlikus tam tikrus pakeitimus jis dabar išvysto maždaug 110 arklio galių. „Ir ekonomiškas ir pakankamai greitas“, -priduria Vasaris.
Ką dar reikėtų paminėti? „FK Street“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, stogo skersinius (ragai) , „Raid Turbo“ vairą su „Raid“ stebule, „Recaro“ sėdynes, „Hella“ raudonos spalvos blenda ir kas be ko - „Whey King“ ratlankius, kurių plotis 7J, o skersmuo 15 colių.

REKLAMA

IMG_6842


IMG_6836


Turbūt pats triukšmingiausias „Bone Squad“ kompanijos automobilis - „Audi V8“. Jis greičiausiai gali pretenduoti ir į įspūdingiausio automobilio titulą dėl vienos paprastos priežasties - „Maybach 57“ ratlankių. Atrodo neįprastai, ar ne? Tačiau norint juos uždėti ant „Audi V8“, reikėjo pasirūpinti net 65 mm rastafkėm. Taip buvo pakeistas ratų išvertimo kampas ; gale -3,8 , o priekyje - 2,3.
Nors „Maybach“ pastebimiausia detalė, tačiau akylesni skaitytojai greičiausiai jau pastebėjo „Treser“ galinius žibintus, juodos spalvos housing'ą priekyje, baltos spalvos posūkius priekiniame buferyje ir juodos spalvos posūkius sparnuose.
Taip pat reikėtų paminėti „ABT“ variklio kompiuterį ir „Nardi“ vairą.

IMG_6806


IMG_6811


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų