Anot bendrovės, prailgintas užsakymo laikotarpis pavėžėjimo paslaugų klientams leis geriau planuoti keliones po savo miestą vykstant į susitikimus ar renginius, o taip pat ir į tolimesnes išvykas – jas bus lengviau planuoti iš anksto užsisakius „Bolt“ pavėžėjimą į oro uostą, traukinių ar autobusų stotį.
„Bolt Business“ verslo klientams išankstinio pavėžėjimo užsakymo galimybė praverčia planuojant klientų ar svečių nuvežimą į oro uostą, o, pavyzdžiui, medicinos įstaigoms – planuojant pacientų atvykimą į procedūras.
Darbuotojams išankstinis užsakymas itin naudingas, kai svarbu užtikrinti atvykimą laiku, pavyzdžiui, vykstant į svarbų susitikimą ar komandiruotę. Išankstinis užsakymas taip pat leidžia būti tikriems, kad norimu laiku pavežėjas atvyks į tolimesnę lokaciją, į kurią iškviesti automobilį tuo metu, kai jau prireikia išvažiuoti, gali būti kiek sunkiau.
„Nuo tada, kai atsižvelgdami į klientų atsiliepimus įdiegėme šią funkciją, pastebėjome didžiulę suplanuotų kelionių paklausą – kas mėnesį ji didėja net 30 proc. Ilgesnis išankstinio užsakymo langas dar labiau plečia „Bolt“ siūlomų paslaugų spektrą – tikime, kad suteikiant kuo daugiau alternatyvų skirtingiems kelionių poreikiams „Bolt“ ir „Bolt Business“ klientams eiti link asmeninių ar įmonės automobilių atsisakymo yra lengviau nei bet kada anksčiau”, – sako „Bolt Business“ vadovas Lietuvoje Lukas Kulertas.
Iš anksto kelionę užsisakę klientai be papildomo mokesčio gali ją atšaukti likus ne mažiau kaip valandai iki paėmimo laiko. Atvykęs pavežėjas paėmimo vietoje netaikant papildomo mokesčio kliento lauks penkias minutes. Vėliau už kiekvieną papildomą minutę klientas mokės pagal programėlėje nurodomą kainą.