„Pajudėjus link Bolivijos subyrėjo priekinis reduktorius. Mistika. Antra nauja detalė per dvi dienas. Iki greičio ruožo buvo likę 300 km. Dar 300 km trasoje. Netikėjau, kad nuvažiuosim. Bet čia noriu padėkoti „Toyota'i“. Gamina patvarius automobilius“, - pasakojo B. Vanagas.
Anot jo, į greičio ruožą ekipažas atvyko likus 2 minutėms iki starto, tad užteko laiko tik šalmams užsidėti. „Priėmėme sprendimą startuoti tik galine varoma ašimi. Rizikavom, kad iš rikiuotės išėjęs redukorius su savimi pasiims ir greičių dėžę. Bet nebuvo laiko atjungti kardaną“, - dalijosi įspūdžiais lenktynininkas.
„Bolivijoje mus pasitiko ir karštis, ir liūtys, ir kruša, ir sniegas. Kalnai, matot. Lenktyniavom 4,6 km aukštyje. Ten būni kaip „kontūzytas“. Važiuojant per podiumą dar su Bolivijos prezidentu susitikau. Pakviečiau į Lietuvą. Reziumė? Iš blogiausios įmanomos dienos išėjo visai pusėtina. Ir tai tik todėl, kad ėjom į priekį net ir beviltiškoje situacijoje“, - dėstė B. Vanagas.