Vokiečių kompanija „BMW“ planuoja pardavinėti savo automobilius naudojant visiškai naują vardą. Naują markę bavarai kurs, kad užkariautų Kinijos rinką.
Nauja automobilių markė bus sukurta, panašu, bendromis „BMW“ ir kinų koncerno „Brilliance“ pastangomis. Dar nėra žinoma, koks bus naujasis „BMW“ vardas, bet jau aišku, kad po nauja emblema Kinijos rinkoje bavarai pardavinės savo ekologiškos pakraipos automobilius. Tokius, kaip „BMW ActiveHybrid5“ ar miesto automobilį „BMW i3“.
Beje, naują markę „BMW“ kurs ne dėl savo užgaidų, o dėl Kinijos valdžios nustatytos tvarkos – pagal naujas taisykles, visi automobilių gamintojai, kurie nori plėsti savo automobilių gamybą šioje šalyje, privalės bent dalį savo automobilių pardavinėti kaip vietinių markių atstovus. Kinijos valdžia tikisi, kad tokie automobiliai vėliau bus eksportuojami ir populiarins Kinijos automobilių pramonę kitose šalyse.