Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiuolaikiniai superautomobiliai turi būti ne tik greiti, brangūs ir neįtikėtinai gražūs. Jie taip pat turi atlaikyti pigesnių, mėlyno kraujo neturinčių automobilių spaudimą, kurie už maždaug du kartus mažesnę kainą tą patį atstumą gali įveikti greičiau.
Šios porelės dvikova yra puikus pavyzdys. Teoriškai, dešinėje pusėje stovintis Paryžiaus katedros kupriukas - „BMW X6“ su 650 arklio galių jėgaine yra greitesnis už „Ferrari 458 Spider“. Tačiau itališkas superautomobilis yra net 800 kilogramų lengvesnis.
Tad, kaip manote? Kuris laimės? Didžiulė spurga ar atletiškas dizaineris?
Šiuolaikiniai superautomobiliai turi būti ne tik greiti, brangūs ir neįtikėtinai gražūs. Jie taip pat turi atlaikyti pigesnių, mėlyno kraujo neturinčių automobilių spaudimą, kurie už maždaug du kartus mažesnę kainą tą patį atstumą gali įveikti greičiau.
Šios porelės dvikova yra puikus pavyzdys. Teoriškai, dešinėje pusėje stovintis Paryžiaus katedros kupriukas - „BMW X6“ su 650 arklio galių jėgaine yra greitesnis už „Ferrari 458 Spider“. Tačiau itališkas superautomobilis yra net 800 kilogramų lengvesnis.
Tad, kaip manote? Kuris laimės? Didžiulė spurga ar atletiškas dizaineris?