Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dažnai rusiški automobiliai, kaip pagrindas projektui, yra nepasirenkami todėl, kad beveik visi jų agregatai yra apgailėtini, jų atgaivinimas kainuoja daug laiko ir pinigų, o gautas rezultatas retai kada prilygsta vakariečiams. O kas, jei suderinti rusiškas skardas su vokiškais agregatais? Skamba visai neblogai!
Būtent taip pasielgė mūsų straipsnio herojus iš Ukrainos. Aleksas nusprendė atgaivinti jau dešimt metų kieme pūvančią „GAZ 24 Volga“. Ir suteikti jai charakteristikas, kurių ji nusipelnė. Vyrukas nevargo tobulindamas morališkai pasenusius rusiškus agregatus. Vietoje to, jis variklį, važiuoklę ir visą automobilio bazę pasiskolino iš „BMW E34 525“ sedano. Pasirodo, abiejų mašinų ratų bazės yra praktiškai identiškos, taigi, kodėl po „Volga“ nepakišus „BMW“ dugno?
Kaip tarė Aleksas, taip ir padarė. Į „Volgos“ viršutinę dalį įvirintas visas „BMW“ dugnas, su varikliu, greičių dėže, priekine ir galine ašimis ir vairo mechanizmu. Žodžiu, nei tai „Volga“ nei tai „Bemvas“. Tačiau istorija čia nesibaigia. Ukrainietis nusprendė žengti drąsų žingsnį ir pritaikyti bavarišką saloną rusiškam kėbului. Ir tai atliko ne tik kruopsčiai, bet ir stilingai! Galbūt tai ne „Vilner“ lygio panelių apsiūvimas, tačiau pasistengta iš peties.
Štai ir turime įdomų projektą – restauraciją. Rusiškas veidas su vokiškais viduriais, dviejų nesuderinamų gamintojų sinergija viename kėbule. Aleksas džiaugiasi atgimusia „Volga“ kuri smagiai lekia, po kapotu turėdama virš 190 arklių, o ir piniginė ne taip kenčia dėl sumontuotos dujų įrangos.
Norime jūsų paklausti, ką manone apie tokius „frankenšteinus“? Ar etiška viename kėbule naudoti skirtingų gamintojų komponentus? O gal svarbiausia kurti, gaminti ir taip puoselėti automobilizmo kultūrą?
Nuotrukos: fishki.net
Dažnai rusiški automobiliai, kaip pagrindas projektui, yra nepasirenkami todėl, kad beveik visi jų agregatai yra apgailėtini, jų atgaivinimas kainuoja daug laiko ir pinigų, o gautas rezultatas retai kada prilygsta vakariečiams. O kas, jei suderinti rusiškas skardas su vokiškais agregatais? Skamba visai neblogai!
Būtent taip pasielgė mūsų straipsnio herojus iš Ukrainos. Aleksas nusprendė atgaivinti jau dešimt metų kieme pūvančią „GAZ 24 Volga“. Ir suteikti jai charakteristikas, kurių ji nusipelnė. Vyrukas nevargo tobulindamas morališkai pasenusius rusiškus agregatus. Vietoje to, jis variklį, važiuoklę ir visą automobilio bazę pasiskolino iš „BMW E34 525“ sedano. Pasirodo, abiejų mašinų ratų bazės yra praktiškai identiškos, taigi, kodėl po „Volga“ nepakišus „BMW“ dugno?
Kaip tarė Aleksas, taip ir padarė. Į „Volgos“ viršutinę dalį įvirintas visas „BMW“ dugnas, su varikliu, greičių dėže, priekine ir galine ašimis ir vairo mechanizmu. Žodžiu, nei tai „Volga“ nei tai „Bemvas“. Tačiau istorija čia nesibaigia. Ukrainietis nusprendė žengti drąsų žingsnį ir pritaikyti bavarišką saloną rusiškam kėbului. Ir tai atliko ne tik kruopsčiai, bet ir stilingai! Galbūt tai ne „Vilner“ lygio panelių apsiūvimas, tačiau pasistengta iš peties.
Štai ir turime įdomų projektą – restauraciją. Rusiškas veidas su vokiškais viduriais, dviejų nesuderinamų gamintojų sinergija viename kėbule. Aleksas džiaugiasi atgimusia „Volga“ kuri smagiai lekia, po kapotu turėdama virš 190 arklių, o ir piniginė ne taip kenčia dėl sumontuotos dujų įrangos.
Norime jūsų paklausti, ką manone apie tokius „frankenšteinus“? Ar etiška viename kėbule naudoti skirtingų gamintojų komponentus? O gal svarbiausia kurti, gaminti ir taip puoselėti automobilizmo kultūrą?
Nuotrukos: fishki.net