Jau nuo 2012 metų vokiečių koncernas „BMW“ ruošiasi užsiimti ryžių ir odos eksportu iš Argentinos. Ne, vokiečiai nežada iškeisti automobilių gamybos į eksporto-importo verslą – tiesiog tai labai specifinė sąlyga, su kuria vokiečiams teko sutikti norint įsitvirtinti Argentinos rinkoje.
Argentinos valdžia labai savitai stengiasi išlaikyti teigiamą prekybos balansą. Jei automobilių gamintojas nori parduoti savo gaminius Argentinos rinkoje, jis turi savo gamykla pastatyti būtent pačioje šalyje. Jei yra noras automobilius tik įvežti, tuomet teks tartis ir dėl papildomos veiklos – Argentinos ūkio gėrybių eksportavimo.
Tokios taisyklės šioje šalyje galioja visiems be išimties automobilių gamintojams. Tiesa, „BMW“ nuo šių metų pradžios dar bandė „laužytis“ ir konfliktuoti su Argentinos valdžia, tačiau dabar jau nusileido. Todėl „BMW' specialistams teks susipažinti su ryžių ir odos eksporto subtilybėmis.
Beje, „Porsche“ iš Argentinos eksportuoja vynus, „Hyundai“ veža riešutus, japonų „Mitsubishi“ į konteinerius krauna mineralinį vandenį, o kinų gamintojas „Chery“ – veža vaisius.