5 serijos „BMW“ nuo šiol galės įsigyti ir tie, kuriems įsitikinimai niekaip neleidžia pirkti galingais benzininiais ar ne mažiau pajėgiais dyzeliniais motorais ginkluotų bavarų automobilių – Tokijo automobilių parodoje debiutavo „BMW ActiveHybrid5“.
Tokijo automobilių parodoje debiutavo „BMW ActiveHybrid5“. (nuotr. Gamintojo)
Hibridinis 5 serijos sedanas papildė bavarų „ActiveHybrid“ modifikacijų serijos šeimyną. Tiesiog tai duoklė laikmečiui, bet ne koncepcijos pasikeitimas – „BMW ActiveHybrid5“ yra brangus ir galingas automobilis, tačiau tik 55 a.g. iš jo 340 a.g. kaimenės yra elektrinės. Taigi, pagrindiniu smuiku čia griežia turbininė šešiukė, tad radikalūs žalieji „ActiveHybrid“ serijos nelaiko rimta alternatyva ir laukia jau visai kitokios koncepcijos „iBMW“ serijos debiuto.
Tokijo automobilių parodoje debiutavo „BMW ActiveHybrid5“. (nuotr. Gamintojo)
Naudojant vien elektros energiją automobilis „BMW ActiveHybrid5“ galės pravažiuoti keturis kilometrus. Tiesa, važiuojant tokiu rėžimu greitis turės būti ne didesnis, kaip 60 km/h. Be to, „BMW“ hibridinio automobilio baterijų negalima įkrauti iš tinklo. Na, bet čia tokia automobilio koncepcija. Skeptikus baimina ne tai, kad automobilis nėra toks „žalias“, koks galėtų būti, o „BMW ActiveHybrid5“ kaina, kuri dar nėra paskelbta. Nes būtent kaina kišo koją kitiems „ActiveHybrid“ šeimynos nariams – pirkėjai nenorėjo permokėti už palyginti nedidelius techninių duomenų pokyčius.
Tokijo automobilių parodoje debiutavo „BMW ActiveHybrid5“. (nuotr. Gamintojo)