Vokietijos automobilių gamintojos BMW vadovybė tikisi iki 2008 metų padidinti šios markės pardavimus beveik 40 procentų ir pagal pardavimus aplenkti savo pagrindinę konkurentę "Mercedes".
Pirmosios pergalės jau buvo pasiektos - praėjusiais metais BMW pavyko pralenkti markę "Mercedes" JAV rinkoje ir tapti antra pagal pardavimus liukso klasės automobilių gamintoja Šiaurės Amerikos rinkoje. Pirmoji vieta vis dar priklauso "Lexus", kuri pralenkė Bavarijos automobilių gamintoją tik 2,077 tūkstančio automobilių, rašo agentūra RBK.
Tačiau pagal bendrus pardavimus pasaulio rinkoje BMW vis dar atsilieka nuo "Mercedes" tiek pagal savo markės pardavimus, tiek pagal visų į BMW grupę įeinančių markių prekybą. Praėjusiais metais BMW pardavė 913 tūkstančių automobilių, o "Mercedes" - daugiau kaip 1,11 milijono automobilių. Be to, BMW pardavė 144 tūkstančius naujų "Mini" automobilių, o "Mercedes" - 122,3 tūkstančio "Smart" modelių. Pagal bendrus pardavimus Bavarijos automobilių milžinė atsilieka nuo savo konkurentės 175 tūkstančiais automobilių.
Tačiau jau iki 2008 metų, kaip numato BMW vadovybė, situacija turėtų pasikeisti. Atsižvelgiant į esamas rinkos tendencijas, taip pat į netrukus rinkoje pasirodysiančius kelis naujus modelius, BMW pardavimai per penkerius metus turėtų viršyti 1,4 milijono automobilių per metus žymą. Esminis vaidmuo būsimajame komerciniame BMW augime atiteks naujajam kompaktiniam visureigiui BMW X3, kuris turėtų pasirodyti iki šių metų pabaigos, taip pat nauja kompaktinių automobilių BMW 1 serijos linija, kurios pardavimai turėtų būti pradėti ateinančiais metais.
ELTA