Pavyzdžiui, BMW siekdama visapusiškai sumažinti CO2 kiekį ne tik automobilių gamyboje, bet ir kitose veiklose, šį kartą nusprendė susitelkti į logistikos sritį.
BMW bendradarbiaudama su logistikos paslaugų tiekėjais „Guggemos“ ir „DB Schenker“, pradėjo eksploatuoti 10 sunkvežimių, varomų ekologišku HVO100 dyzelinu – tai degalai, kurie yra gaminami iš atliekų, perdirbtų žaliavų, įskaitant ir panaudotą kepimo aliejų.
Gamintojo teigimu, HVO100 degalai išskiria 90 proc. mažiau CO2 nei iškastiniu būdu pagamintas dyzelinas, todėl tikimasi, kad sunkvežimiai, naudojantys šiuo degalus, per metus išmes net 800 tonų mažiau CO2.
Kol kas, tai yra bandomasis BMW bendrovės projektas, tačiau atsižvelgiant į pirmuosius požymius, bendrovės atstovai tikina, jog toks sprendimas bus reikšmingas, siekiant efektyviai sumažinti CO2 kiekį.
Vienas pagrindinių HVO100 privalumų yra tas, kad norint naudoti ekologiškus degalus, nereikia imtis papildomų modifikacijų. Be to, šiuos degalus galima tiekti per jau esamą degalinių infrastruktūrą.