Kadaise motoristai iš vokiečių kompanijos „BMW“ buvo atmosferinių motorų „dievai“, tačiau dabar ši kompanija vis labiau domisi papildomu savo motorų aprūpinimu deguonimi – turbininės variklių versijos jau tapo šios kompanijos kasdienybe. Paskutinis „BMW“ iššūkis šitoje srityje – turbina su elektros varikliu.
Šiuo metu „BMW“ koncernas užsiėmė savo naujo kūrinio patentavimo procedūromis. Viso šio išradimo esmė slypi tame, kad įprastai turbinai įsisukti padeda nedidelis elektros motoras. Taip bavarų inžinieriai nusprendė amžiams panaikinti vadinamosios turboduobės problemą, kai turbininiams motorams mažų sūkių srityje pritrūksta sukimo momento.
Be viso to vokiečiai tikina, kad ši turbina leis ne tik padidinti sukimo momentą, bet ir taupyti kurą, nes varikliui dirbant laisvais sūkiais turbina atsijungs ir nebus jokių papildomų sąnaudų įsiurbimo sistemoje.
Manoma, kad turbinos su elektros varikliais pasirodys jau kitos kartos ekstremaliame modelyje „M3“, o vėliau jos ras vietą ir kitų brangesnių koncerno automobilių varikliuose.