Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pasaulinės pandemijos metu automobilių gamintojai susidūrė su eile skirtingų iššūkių, tačiau iki šiol besitęsiantis įvairių komponentų trūkumas kelia didžiausią galvos skausmą.
Vokietijos automobilių gamintojos BMW vadovas Oliveris Zipse kalbėdamas su „Neue Zuercher Zeitung“ žurnalistais pabrėžė, jog lustų trūkumas tęsis iki 2023 metų.
„Mes, vis dar, esame lustų trūkumo krizės įkarštyje“, – sakė O.Zipse.
„Tikiuosi, kad vėliausiai kitais metais pradėsime pastebėti situacijos pagerimą, tačiau 2023 metai tikrai nebus lengvesni negu šie“, – pridūrė jis.
Oliveris Zipse išsakyta nuomone yra kone identiška „Volkswagen“ finansų direktoriaus Arno Antlitzo.
Jis kalbėdamas su automobilių pramonės ekspertais išsakė savo nuogąstavimus, jog mikroschemų pasiūla nebus pakankama siekiant patenkinti automobilių paklausą iki 2024 metų.
Pasaulinės pandemijos metu automobilių gamintojai susidūrė su eile skirtingų iššūkių, tačiau iki šiol besitęsiantis įvairių komponentų trūkumas kelia didžiausią galvos skausmą.
Vokietijos automobilių gamintojos BMW vadovas Oliveris Zipse kalbėdamas su „Neue Zuercher Zeitung“ žurnalistais pabrėžė, jog lustų trūkumas tęsis iki 2023 metų.
„Mes, vis dar, esame lustų trūkumo krizės įkarštyje“, – sakė O.Zipse.
„Tikiuosi, kad vėliausiai kitais metais pradėsime pastebėti situacijos pagerimą, tačiau 2023 metai tikrai nebus lengvesni negu šie“, – pridūrė jis.
Oliveris Zipse išsakyta nuomone yra kone identiška „Volkswagen“ finansų direktoriaus Arno Antlitzo.
Jis kalbėdamas su automobilių pramonės ekspertais išsakė savo nuogąstavimus, jog mikroschemų pasiūla nebus pakankama siekiant patenkinti automobilių paklausą iki 2024 metų.