Konceptinių modelių gamyba yra skirta parodyti visuomenei gaires, kurių bus siekiama automobilių gamyboje artimiausioje ateityje. Būtent artimojoje, nes sunku numatyti ateitį daugiau nei porai dešimčių metų – technologijos vystosi labai greitai.
Konceptai bando pakerėti mus dizainu, neįtikėtinomis charakteristikos grožybėmis, neįtikėtinais ekologiniais rodikliais, naujais automobilių salonų dizaino variantais. Bet visa tai daroma pagal kanonus, susiformavusius daugiau nei prieš amžių: karkasas, kėbulo detalės iš metalo, rečiau iš plastiko arba jungtinių medžiagų. Tikėtina, kad būtent tai ir privertė „BMW“ komandos dizainerius, kuriems vadovavo Krisas Benglas, sukurti kažką naujo, neturinčio analogo visoje automobilių istorijoje.
Kam apriboti automobilio formą, jeigu technologiškai jau įmanoma padaryti kėbulą lankstų? Iš tikrųjų lankstų ir be daugybės sujungimų ar tarpų, su transformacijos galimybe bei formos adaptacija judant. Fantazijos polėkio sulaikyti negalima, ypač jei yra tai daroma „BMW“.
Pristatant konceptualų „BMW GINA“, Krisas Benglas, vyriausiasis kompanijos dizaineris, vos sulaikė emocijas. Akivaizdu, kaip skrupulingai jis dirba prie šio projekto. Nes anksčiau nieko panašaus nebuvo. Buvo tik lanksčių detalių panaudojimo bandymai tokiuose konceptuose kaip „Mitsubishi HSR IV“ 1993 m. Bet daugiau nei vienas aerodinaminis elementas nebuvo panaudotas. „BMW GINA“ pristato dviejų vietų rodsterį, panašių gabaritų kaip žymusis serijinis Z4, kurios visas kėbulas yra aptemptas naujausiuoju tekstiliniu audiniu, panašiu į lengvai transformuojamą karkasą.
Šis kėbulas gali keisti formą priklausomai nuo savininko norų. Pritaikyta automobilio išorė sudaro įspūdį, tarsi automobilis „žaidžia raumenimis“. Durys atsidaro į priekį ir į viršų, be to, duryse prie priekinio sparno nėra įprasto sujungimo. Kapotas taip pat unikalus – jis atsidaro parodymas variklį taip, lyg būtų perpjautas nematomu medicininiu skalpeliu. Tačiau didžiausią įspūdį palieka žibintai, kurie yra akių formos: šviesos elementai, charakteringi „BMW“ bei kurie išjungti nesimato kėbule, tačiau įjungus „vokai“ pasikelia ir pasirodo šviesa. Panašu, kad jei tikslingai ir greitai juos junginėtum, tai automobilis tarsi mirksėtų savo žibintais. Galiniai žibintai paslėpti po kėbulo apmušalu – šviesos diodai pakankamai ryškūs, kad šviestų per audinį.
Salonas taip pat unikalus – pirmiausia žvilgsnį patraukia minimalūs valdymo įrenginiai ir tik trys apvalūs prietaisai ant centrinės panelės. Ši konsolė gali judėti pasukant prietaisus link vairuotojo arba grįžtant į pradinę padėtį.
Projekto ateitis nors ir miglota, nes vargu ar kažkas panašaus gali pretenduoti į serijinę gamybą, tačiau galima spėti, kad „GINA“ tikriausiai pats naujuoju prototipu Z4, kuris turėtų pasirodyti vienerių arba dviejų metų laikotarpiu. Tuo tarpu pati „GINA“ užims garbingą vietą „BMW“ muziejuje.