• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koncernas BMW pristatė naująjį 5 serijos sedaną ir paskelbė, kad pirmuosius modelius keliuose išvysime kitų metų pavasarį. Septintos kartos BMW penktukai aprūpinti nauja galingesnių ir efektyvesnių variklių gama, taip pat įvairiomis vairuotojo asistavimo sistemomis, kurios padidina saugumą kelyje ir kai kuriose situacijose gali savarankiškai valdyti automobilį.
Nauji varikliai – daugiau galios ir našumo
Visi naujos BMW 5-osios serijos sedanuose naudojami varikliai sukurti vadovaujantis „BMW EfficientDynamics“ strategija, kuria BMW koncernas siekia mažinti degalų suvartojimą ir emisiją tuo pat metu užtikrinant geresnes dinamines charakteristikas. Šį tikslą padeda pasiekti varikliuose panaudota „BMW TwinPower Turbo“ technologija, suderinanti didelę galią ir taupumą. Pirmiausiai rinkoje pasirodys modeliai su keturiais naujais benzininiais ir dyzeliniais varikliais.
Modelyje „BMW 530i“ naudojamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis variklis išvysto 185 kW/252 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 5,4 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 126 g/km. Palyginti su ankstesniąja modelio versija, šie skaičiai sumažėję 11 proc. Šis automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 250 km/val.
Tuo metu „BMW 540i“ modelyje naudojamas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų benzininis variklis, kuris galės išvystyti 250 kW/340 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Nepaisant įspūdingų šio variklio pajėgumų, vidutinės degalų sąnaudos sudaro 6,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija neviršija 150 g/km. Pasirinkus keturių varančiųjų ratų sistemą „xDrive“, šis modelis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4,8 sekundės.
Dyzeliniais motorais aprūpinti „BMW 520d“ ir „BMW 530d“ išvysto atitinkamai 140 kW/190 AG ir maksimalų 400 Nm sukimo momentą bei 195 kW/265 AG ir maksimalų 620 Nm sukimo momentą. Pirmojo modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 4,1 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 107 g/km. Šis modelis 100 km/val. greitį gali pasiekti per 7,6 sekundės. Tuo metu galingesniojo dyzelinio variklio degalų sąnaudos sudaro 4,5 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 118 g/km. Iki 100 km/val. greičio šis automobilis gali įsibėgėti per 5,7 sekundės, o jo maksimalus išvystomas greitis siekia 250 km/val.

Koncernas BMW pristatė naująjį 5 serijos sedaną ir paskelbė, kad pirmuosius modelius keliuose išvysime kitų metų pavasarį. Septintos kartos BMW penktukai aprūpinti nauja galingesnių ir efektyvesnių variklių gama, taip pat įvairiomis vairuotojo asistavimo sistemomis, kurios padidina saugumą kelyje ir kai kuriose situacijose gali savarankiškai valdyti automobilį.
Nauji varikliai – daugiau galios ir našumo
Visi naujos BMW 5-osios serijos sedanuose naudojami varikliai sukurti vadovaujantis „BMW EfficientDynamics“ strategija, kuria BMW koncernas siekia mažinti degalų suvartojimą ir emisiją tuo pat metu užtikrinant geresnes dinamines charakteristikas. Šį tikslą padeda pasiekti varikliuose panaudota „BMW TwinPower Turbo“ technologija, suderinanti didelę galią ir taupumą. Pirmiausiai rinkoje pasirodys modeliai su keturiais naujais benzininiais ir dyzeliniais varikliais.
Modelyje „BMW 530i“ naudojamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis variklis išvysto 185 kW/252 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 5,4 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 126 g/km. Palyginti su ankstesniąja modelio versija, šie skaičiai sumažėję 11 proc. Šis automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 250 km/val.
Tuo metu „BMW 540i“ modelyje naudojamas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų benzininis variklis, kuris galės išvystyti 250 kW/340 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Nepaisant įspūdingų šio variklio pajėgumų, vidutinės degalų sąnaudos sudaro 6,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija neviršija 150 g/km. Pasirinkus keturių varančiųjų ratų sistemą „xDrive“, šis modelis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4,8 sekundės.
Dyzeliniais motorais aprūpinti „BMW 520d“ ir „BMW 530d“ išvysto atitinkamai 140 kW/190 AG ir maksimalų 400 Nm sukimo momentą bei 195 kW/265 AG ir maksimalų 620 Nm sukimo momentą. Pirmojo modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 4,1 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 107 g/km. Šis modelis 100 km/val. greitį gali pasiekti per 7,6 sekundės. Tuo metu galingesniojo dyzelinio variklio degalų sąnaudos sudaro 4,5 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 118 g/km. Iki 100 km/val. greičio šis automobilis gali įsibėgėti per 5,7 sekundės, o jo maksimalus išvystomas greitis siekia 250 km/val.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

5_bmw-5-series


Taupių, galingų ir ekologiškų variantų pasirinkimas
Kiek vėliau būsimieji BMW 5-osios serijos pirkėjai galės rinktis iš trijų papildomų variklių konfigūracijų įskaitant itin taupų dyzelinį variklį, aštuonių cilindrų galiūną ir ekologišką hibridinę sistemą. „BMW 520d EfficientDynamics Edition“ modelyje bus naudojamas 140 kW/190 AG galios dyzelinis variklis, kurio vidutinės degalų sąnaudos sudarys vos 3,9 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 102 g/100 km.
„BMW530e iPerformance“ modelis bus aprūpintas iš tinklo įkraunama hibridine sistema. Šios sistemos bendra išvystoma galia sudarys 185 kW/252 AG, o vidutinės degalų sąnaudos – 2 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 46 g/km.
Galingiausias serijos modelis „BMW M550i xDrive“ galės pasigirti benzininiu V8 varikliu, išvystančiu 340 kW/462 AG galią ir 650 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. greičio šis sportiškas sedanas galės įsibėgėti vos per 4 sekundes, vidutinės jo degalų sąnaudos sudarys 8,9 l/100 km.
Malonumas vairuoti ir aerodinaminis pranašumas
Naujos BMW 5-osios serijos sedanų kėbulas kurtas vadovaujantis „BMW EfficientLightweight“ koncepcija, pagal kurią gamyboje naudojamos lengvasvorės konstrukcijos iš aliuminio ir grūdinto plieno. Dėl to šio naujos kartos sedano svoris, palyginti su ankstesniąja versija, sumažėjęs maždaug 100 kg.
Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Šios ypatybės užtikrina dar geresnes dinamines BMW 5-osios serijos charakteristikas ir neprilygstamą komforto lygį ilgų kelionių metu. O papildomų galimybių vairuotojui suteiks tokie pasirenkami dalykai kaip išmani vairo stiprintuvo sistema „Integral Active Steering“ ar keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.
Naujos kartos BMW 5-oji serija išsiskiria ir geriausiomis savo klasėje aerodinaminėmis charakteristikoms. Šio automobilio pasipriešinimo orui koeficientas: Cd = 0,22.

REKLAMA

6_bmw-5-series


Vairuotojui į pagalbą – autonomiškos asistavimo sistemos
Naujos kartos BMW 5-os serijos sedanuose vairuotojui į pagalbą bus galima pasitelkti platų sąrašą asistavimo sistemų. Jos pravers ne tik kritinėse situacijose, bet ir suteiks galimybę labiau atsipalaiduoti kasdienėse situacijose, pavyzdžiui, transporto spūstyse, lėtai judančiame eismo sraute ar monotoniškose greitkelio atkarpose.
Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti stereo vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta.
Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.

REKLAMA
REKLAMA

2_bmw-5-series


Intuityvi informacinė sistema ir naujas komforto lygis
Naujieji BMW 5-osios serijos sedanai bus aprūpinti naujausia informacine valdymo sistema „iDrive“. Aukštesnės komplektacijos automobiliuose naudojamas net 10,25 colio įstrižainės informacinis ekranas, o sistema gali būti valdoma svirtele „iDrive Controller“, prisilietimais prie ekrano, gestais ar balso komandomis.
Virš prietaisų skydelio esantis projekcinis ekranas yra 70 proc. didesnis, palyginti su ankstesniąja versija, o jame atvaizduojama automobilio judėjimo, eismo ženklų, saugumo sistemų, navigacijos informacija, taip pat radijo stotys, grojaraščio ar telefono kontaktų įrašai.
Naują komforto lygį užtikrins papildoma vieta daiktams, padidėjusi vieta kojoms gale ir patogūs krėslai su masažo funkcija ir jutikliniu valdymu, keturių zonų klimato kontrolė su oro jonizacija. Minimalų triukšmo lygį salone lemia speciali akustinė variklio kapsulė „Synergy Thermoacoustic Capsule“, akustinė priekinio stiklo ir stogo danga.
Naujieji sedanai standartiškai aprūpinti LED žibintais. Kaip papildomą įrangą bus galima pasirinkti adaptyviuosius žibintus „Adaptive LED Headlights“ ir ilgąsias šviesas „BMW Selective Beam“, kurių apšvietimo spindulys siekia iki 500 metrų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų