Nauja variklio dangčio konstrukcija, sustiprinta anglies pluoštu (CFRP), leido sumažinti jo svorį 50 procentų. Akį traukianti oro paėmimo anga padidina variklio pajėgumą ir pagerina variklio aušinimą.
O kokie reikalai variklio skyriuje? Priekyje rasite 3 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis. Tai – daugeliui labai gerai pažįstamas agregatas, išvystantis daugiau nei pakankamai galios - 450 AG ir 550 Nm sukimo momentą.
Kaip ir mūsų mėgstama „M2 Competition“, ši naujoji versija bus gaminama su dviejų tipų transmisijomis:: 6 laipsnių mechaninė („hurray“) ir 7 greičių dvigubos sankabos transmisija.
Jei pasirinksite mechaninę pavarų dėžę, kurią mes pasirinktume, šis riboto leidimo modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4,2 sekundės (jei jums labiau patinka dvigubos sankabos opcija, tuomet pagreitis iki 100 km/val. užtruks 4 sekundes) ir atradus pakankamai ilgą tiesiąją – pasieks didžiausią 280 km/val. greitį. Atsižvelgiant į automobilio dydį, įspūdingi parametrai, ar ne?
Dabar trumpai pamirškite galingesnį variklį ir dinamines savybes. Šis „M2 CS“ automobilis turi nemažai privalumų, kurie praturtins vairavimo patirtį. Pavyzdžiui, „M2 CS“ turi aktyvų M diferencialą ir adaptyvią M pakabą. Be to, kai jums reikės sustoti, jums bus malonu žinoti, kad „M2 CS“ turi efektyvią stabdžių sistemą. Priekiniai suportai turi šešis stūmoklius ir 400 mm diskus, tuo tarpu gale slypi suportai su keturiais stūmokliais ir 380 mm diskai.
Jei esate žmogus, mėgstantis važiuoti su savo automobiliu į sekmadienį vykstančius „Track Day“ renginius, jums patiks ši parinktis - „M Carbon Ceramic“ stabdžių „paketas“, kuris „M2“ automobilyje siūlomas pirmą kartą.
Ir nors šis „M2 CS“ sukurtas maksimaliam vairavimo malonumui, pirkdami šį kupė iš pradžių turėsite išsirinkti iš keturių skirtingų spalvų: „Alpine White“, „Black Sapphire Metallic“, „Hockenheim Silver Mettalic“ ir mūsų mėgstamiausios - „Misano Blue Metallic“.
Taip pat verta paminėti, kad šis „BMW M2 CS“ turi dvi labai pageidautinas savybes. Vienas jų – visiškai nauja išmetimo sistema, kuri erzins jūsų kaimyną. Mes tuo neabejojame.
O antroji? Na, jums bus malonu žinoti, kad „M2 CS“ turi kūną apgaubiančias sėdynes iš labai giriamo „BMW M4 CS“ su integruotomis galvos atramomis.
Kaina? Na, nevyniosime žodžių į vatą ir tiesiog pasakysime – 95 000 € arba maždaug 23 000 eurų daugiau. Ar jis vertas didesnės kainos? Už būsimą „Future Classic“? Mes net neabejojame, kad verta.