• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Chrisas Bangle‘as jau seniausiai paliko savo BMW dizaino vadovo darbo vietą, tačiau Miunchene įsikūrusio gamintojo su mėlynos ir baltos spalvos propelerius vaizduojančiu prekės ženklu produkcija ir toliau kelia diskusijas apie kontraversiškai vertinamą automobilių dizainą.

REKLAMA
REKLAMA

Sunku būtų pavadinti 5 serijos „Gran Turismo“ modelį itin populiariu ar labai sėkmingu, tačiau BMW nepasiduoda ir šventai tiki savo augaloto hečbeko, dar vadinamo liftbeku, receptu. Laikydamiesi tokios strategijos ir varžydamiesi su kitais gamintojai, kuris iš jų uždengs kiekvieną įmanomą nišą premium segmentuose, kompanijos konstruktoriai analogiškai apdorojo ir mažesnį 3 serijos modelį.

REKLAMA

Remiantis BMW pranešimais, trečiasis dabartinės modelio šeimos kėbulas apjungia sedano sportiškumo ir dinamiškumo genus su universalo praktiškumu ir universalumu. Minėtos savybės taip pat papildytos apčiuopiamu interjero erdvės padidėjimu ir komfortiškesniu važiavimu.

Tiems, kas neatkreipė dėmesio į mūsų publikaciją apie vakar internete išplatintas nutekėjusias pirmąsias modelio nuotraukas ir visiems, kam apskritai įdomu, priminsime, kad naujasis 3 serijos „Gran Turismo“ iš tiesų yra 200 mm ilgesnis nei 3 serijos universalas, turi 110 mm ilgesnę bazė ir yra 81 mm aukštesnis.

REKLAMA
REKLAMA

Greta pastebimai padidėjusios erdvės keleiviams, išaugusius gabaritus taip pat atspindi ir didesnis bagažinės tūris, kuris dabar siekia 520 litrų ir minėtą 3 serijos universalą lenkia 25 litrais, kuomet sėdynės yra pakeltos.

Automobilio dizainą galite įvertinti patys, mes paminėsime tik tai, kad priekinės ir galinės dalies dizainas skiriasi nuo kitų 3 serijos modelių. Priekyje itin pastebimos labiau iškilę charakteringų BMW dvigubų inkstų stiliaus radiatoriaus grotelės. Įdomu ir tai, kad visos keturios durys neturi viršutinės rėmo dalies.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Variklių gama labai priklausys nuo regiono. Tarkime, Šiaurės Amerikos rinkoje bus siūlomi tik du modeliai – tai 2,0 litrų, 240 AG galios turbokompresorinio vienaeilio keturių cilindrų variklio varomas 328i ir 3,0 litrų, 300 AG vienaeilio šešių cilindrų motorą turintis 335i. Abu modeliai komplektuojami su automatinėmis 8 laipsnių transmisijomis.

REKLAMA

Europiečių pasirinkimas bus gerokai didesnis. Klientams čia bus siūlomi trys benzininiai varikliai: 184 AG galios, 2,0 litrų darbo tūrio turbininis motoras 320i versijoje, 245 AG galios, 2,0 litrų darbo tūrio turbininis agregatas 328i modifikacijoje ir sportiškiausias 335i modelis su 306 AG galios, 3,0 litrų turbininis šešių cilindrų jėgaine.

REKLAMA

Taip pat europiečiai galės rinktis vieną iš dviejų dyzelinių variklių: 143 AG galios, 2,0 litrų motorą 318d modelyje ir 184 AG galios to paties darbo tūrio agregatą 320d modifikacijoje. Trauka galiniams ratams perduodama per standartinę šešių laipsnių mechaninę arba už papildomą mokestį siūlomą aštuonių laipsnių automatinę transmisiją.

Keturiais ratais varomos versijos prie gamos turėtų prisijungti kiek vėliau. Daugelyje pasaulio rinkų naujasis 3 serijos GT pasirodys dar šiais metais.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų