„Autocar“ teigimu, „M3“ universalo gamybą „BMW“ vadovai svarsto dėl kelių priežasčių. Viena iš jų – pakankamai maži modelio kūrimo kaštai, kurie leistų labai greitai ir neskausmingai pradėti praktiškesnės „M3“ modelio versijos gamybą. Be to, „BMW“ vadovai mano, jog „M3“ universalas sustiprintų kompanijos įvaizdį ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose.
„BMW M3“ universalas turės tuos pačius komponentus kaip ir naujos kartos „BMW M3“ sedanas, kuris, neoficialių šaltinių duomenimis, turės beveik 500 arklio galių išvystantį 6 cilindrų benzininį variklį. Taip pat sklando gandai, jog būsimasis „M3“ naudos tą pačią „xDrive“ sistemą kaip ir naujos kartos „M5“, kuris vieno mygtuko paspaudimu gali būti varomas visais keturiais arba tik galiniais ratais.
Jeigu „BMW“ nuspręs pradėti „M3“ universalo gamybą, puikiai šeimyninėms reikmėms tinkantis automobilis „BMW“ atstovybėse pasirodys ne anksčiau kaip 2020 metais.
Susipažinkite – pirmasis „F31“ kartos „M3“ universalas
Vengriška „BMW M3“ universalo interpretacija
Keturi „BMW M“ divizijos projektai, kurie nepasiekė serijinės gamybos