Galingasis penktukas „BMW M550i xDrive“
Naujasis „BMW M550i xDrive“ tampa šiuo metu galingiausiu BMW 5-osios serijos modeliu, kuriame naudojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 benzininis variklis „M Performance TwinPower Turbo“. Šis inovatyvus variklis su dviem turbinomis išvysto 340 kW/462 AG galią ir 650 Nm jėgos sukimo momentą.
Šiame 5 serijos sedane standartiškai naudojama aštuonių laipsnių automatinė greičių dėžė „Steptronic Sport“. Greičių dėžė priderinta prie V8 variklio charakteristikų, o dinamiškoms važiavimo ypatybėms paryškinti sutrumpintas pavarų perjungimo laikas, pagreitintas pavarų „numetimas“. Pavaras taip pat galima perjungti ant vairo kolonėlės įrengtomis svirtelėmis.
Tuo metu keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“, priklausomai nuo situacijos, paskirsto galią į visus keturis ratus prioretizuojant galinę ašį. Tai užtikrina nepriekaištingą automobilio sukibimą ant įvairios kelio dangos ir suteikia galimybę vairuotojui jį itin tiksliai valdyti.
Minėti variklio parametrai, „Steptronic Sport“ greičių dėžė ir keturių varančiųjų ratų sistema leidžia „BMW M550i xDrive“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėti vos per 4 sekundes. Sedanas išvysto elektroniniu būdu ribojamą maksimalų 250 km/val. greitį. Vidutinės jo degalų sąnaudos sudaro 8,9 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 204 g/km.
Šis sedanas taip pat aprūpintas adaptyviąja „M Sport“ pakaba, kuri pažemina kėbulo aukštį 10 mm, taip pat standartiniais 19 colių M serijos lengvo lydinio ratlankiais, „M Sport“ stabdžių sistema su mėlynos spalvos suportais. Automobilyje taip pat panaudota „M Sport“ išmetimo sistema, užtikrinanti M serijos modeliams būdingą garsą.
Sedano kėbulas aprūpintas M serijos aerodinaminiu paketu su išskirtiniais kėbulo dizaino akcentais įskaitant galinio sparno kontūrą, priekinius ortakius su chromo linijomis, pilko atspalvio veidrodėlius, chromo spalvos priekinių sparnų apdailos elementus. Salono viduje galima rasti sportinio tipo vairą ir krėslus su M ženkliukais, specialius kilimėlius ir pedalus su aliuminio apdaila.
Naujų variklių gama ir autonomiško važiavimo funkcijos
Nuo 2017 m. vasario rinkoje pasirodys 5 serijos modeliai su keturiais naujais benzininiais ir dyzeliniais varikliais – „BMW 530i“, „BMW 540i“, „BMW 520d“ ir „BMW 530d“. Palyginti su ankstesniaisiais modeliais, naujų variklių našumas padidėjęs iki 11 proc.
Naujos BMW 5-osios serijos sedanų kėbulas kurtas vadovaujantis „BMW EfficientLightweight“ koncepcija, pagal kurią gamyboje naudojamos lengvasvorės konstrukcijos iš aliuminio ir grūdinto plieno. Dėl to naujos kartos sedano svoris, palyginti su ankstesniąja versija, sumažėjęs maždaug 100 kg.
Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Be to, 5-oji serija nuo šiol turi ir geriausias savo klasėje aerodinamines charakteristikas – mažiausią automobilio pasipriešinimo orui koeficientą (Cd=0,22).
Naujos kartos BMW 5-os serijos sedanuose vairuotojui į pagalbą bus galima pasitelkti platų sąrašą asistavimo sistemų. Iš dalies gebėdamos perimti automobilio valdymą, jos pravers ne tik kritinėse situacijose, bet ir suteiks galimybę labiau atsipalaiduoti kasdienėse situacijose, pavyzdžiui, transporto spūstyse, lėtai judančiame eismo sraute ar monotoniškose greitkelio atkarpose.