Sportiškesnė naujos kartos išvaizda
„BMW X1“ modelis priskiriamas „Sports Activity Vehicle“ (SAV) segmentui, ir tą pabrėš atnaujintas modelio dizainas. Jis įgavo naujas, sportiškesnes proporcijas, turi beveik kvadrato formos ratų arkų kontūrus ir BMW X serijos modeliams būdingą atnaujintą priekį ir galą.
Priekiniai „BMW X1“ LED žibintai tapo plonesni, grotelės – griežtesnių linijų, o apačioje – chromuotos oro įsiurbimo angos. Už papildomą mokestį automobilio pirkėjai galės užsisakyti LED žibintus su matricinėmis tolimosiomis šviesomis ir pulsuojančiais posūkio signalais.
Automobilio gale išsiskiria siauras galinis langas, horizontalios linijos ir itin išraiškingi galiniai žibintai, o dinamiškumo jausmo suteikia plačios galinių ratų arkos.
Standartiškai „BMW X1“ bus parduodamas su 17 colių skersmens ratlankiais, o papildomų elementų turinios „xLine“ ir „M Sport“ versijos – su 18 colių skersmens ratlankiais. Kėbulo spalvų pasiūlyme – net 12 standartinių variantų.
Padidino erdvę viduje
Reikšmingai atnaujintas ir automobilio vidus, kuris tapo erdvesnis, modernesnis. Čia BMW inžinieriai paaukštino sėdimas vietas, vairuotojo zonoje įdiegė išlenktą BMW monitorių (kurį sudaro 10,25 colio dydžio informacinis ekranas ir 10,7 colio skersmens valdymo ekranas). Dėl to automobilio salone BMW galėjo sumažinti fizinių mygtukų kiekį, taip išgaunant daugiau minimalizmo, elegancijos. „BMW X1“ įdiegta naujausia, 8 kartos operacinė sistema, o valdyti įvairius parametrus bus galima ir per lietimui jautrų ekraną, ir balsu.
Nepaisant kompaktinio dydžio, „BMW X1“ yra itin erdvus. Naujo modelio gale yra trys pilnos sėdimos vietos. Bagažinės talpa padidėjo iki 540 litrų, o nulenkus sėdynes gali siekti iki 1600 litrų.
Už papildomą mokestį pirkėjai galės pasirinkti sportines sėdynes, taip pat sėdynių elektroninio valdymo opciją su atminties funkcija ar masažo funkcija. Siekiant padidinti saugumą, tarp priekinių sėdynių yra papildoma saugos oro pagalvė.
Naujos kartos „X1“ standartinėje komplektacijoje – daugiau įrangos. Visi nauji modeliai turės „BMW Maps“ navigacijos sistemą, sportinį odinį vairą, išmanią dviejų zonų automatinę klimato kontrolės sistemą, lietaus jutiklį su automatiniu trumpųjų šviesų įjungimu. Standartinėje įrangoje bus ir 4 USB-C jungtys, dvi 12V rozetės ir daugiau vairuotojo asistento funkcionalumų.
„My Modes“ funkcija leis automobilio salone individualizuoti automobilio važiavimo parametrus ir interjero atmosferą pagal savo poreikius. „X1“ turės vidinę vaizdo kamerą, kuri leis daryti nuotraukas ir siųsti jas tiesiai į išmanųjį telefoną. Papildomai „X1“ pirkėjai galės užsisakyti asmeninę „eSim“ kortelę, palaikančią 5G ryšį, skaitmeninį raktą „BMW Digital Key Plus“, išmaniojo telefono integraciją su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.
Viena įkrova – 438 km
Oficialia BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad pirmiausia, 2022 m. spalį, Lietuvoje pasirodys „X1“ versijos su vidaus degimo varikliais. Benzinu varomo „X1 sDrive18i“ ratus suks trijų cilindrų 100 kW/136 AG galios jėgainė. Dyzelinio atitikmens – „X1 sDrive18d“ – variklio galia sieks 110 kW/150 AG.
Po to debiutuos ir elektromobilis „BMW iX1 xDrive 30“ bei dar dvi iš tinklo įkraunamo hibrido versijos.
Elektra varomas „BMW iX1 xDrive 30“ bus pirmasis keturis varančiuosius ratus turintis BMW elektromobilis premium kompaktinės klasės segmente. Jis turės du elektros variklius – ant priekinės ir galinės ašių, o bendra išvystoma galia siekia 230 kW/313 AG. Tai bus itin dinamiškas elektromobilis – nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per vos 5,7 sekundės.
Automobilyje naudojama penktos kartos „BMW eDrive“ technologija ir itin efektyvi įkrovimo technologija, kurią „iX1“ paveldėjo iš neseniai pristatyto prabangiojo sedano „i7“. Aukštos įtampos baterija yra sumontuota automobilio dugne, o automobilis viena įkrova galės įveikti 413-438 km (pagal WLTP standartą).
Nesvarbu, kurią variklio versiją pasirinks pirkėjai, „X1“, kaip būdinga BMW, bus itin dinamiškas ir preciziškai valdomas. Tam inžinieriai subalansavo važiuoklę taip, kad ji tiktų ir sportiškam vairavimui, kada to reikia, ir užtikrintų komfortą ilgose kelionėse. Prie to prisideda ir lengvesnės konstrukcijos kėbulas, ir ilgesnė ratų bazė bei platesnės tarpvėžė nei ankstesnės kartos modelyje.
Daugiau autonomiškumo
Naujasis „BMW X1“ yra technologiškai pažangesnis už savo pirmtaką bei turi daugiau autonominio valdymo sistemų. Standartinėje įrangoje „X1“ turės greičio kontrolės sistemą su automatinio stabdymo funkcija, perspėjimo apie priekinį susidūrimą sistemą, kuri nuo šiol pastebės ir gresiantį susidūrimą su priešpriešiais atvažiuojančiu automobiliu sukant į kairę ar su dviračiu ar pėsčiuoju sukant į dešinę. Standartinėje įrangoje bus ir parkavimo asistentas su galinio vaizdo kamera.
Už papildomą mokestį bus galima įsigyti vairavimo ir juostos palaikymo asistentą, aktyviąją greičio palaikymo sistemą su Stop&Go funkcija, aktyvią navigaciją, BMW projekcinį ekraną „Head-Up Display“, „Surround View“, „Remote 3D View“, įrašymo funkciją „BMW Drive Recorder“ ir kitas.