Gamintojo teigimu, šios konfigūracijos dėka, vokiškas sedanas iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,4 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. per 11,1 sekundės. Maksimalus greitis - 250 km/val. Įsigijus modelį su „M Driver's Package“ - maksimalus greitis išaugs iki 305 km/val.
Iki šiol visi „BMW M5“ modeliai buvo varomi tik galiniais ratais, tačiau didžiulį šurmulį sukėlęs „Mercedes Benz E 63 AMG“ privertė „BMW“ eiti tokiu pačiu keliu kaip ir konkurentai. Į itin greitą sedaną sumontuoti „xDrive“ sistemą, kuri gali sukti visus keturi arba tik galinius ratus. Kaip ir „E 63 AMG“, kuris turi specialų režimą leidžiantį įjungti tik galinių varančiųjų ratų pavarą, tokią pačią funkciją turės ir „BMW M5“.
Kadangi „MotoGP“ 2018 metų sezono startas ne už kalnų, laikas pažvelgti ne tik į naujojo saugos automobilio nuotraukas.
„BMW“ markės kūriniai saugos automobilio funkciją atlieka nuolatos. Pastarąjį dešimtmetį „BMW“ saugos automobilio vaidmenį patikėjo „M6 Gran Coupe“, „1M“ kupė, „M3“, „M4“ modeliams ir kiekvienas iš jų savo misiją atliko nepriekaištingai. Dabar atėjo metas šią svarbią užduotį patikėti naujausiam „BMW M“ šeimos nariui – „BMW M5“ sedanui.
Vokiškų automobilių gamintoja naujoms pareigoms paskirtą modelį pristatė dar praėjusiais metais. Tuomet gamintojas su pasididžiavimu pristatė naujos kartos „BMW M5“ sedaną ir teigė, jog jis idealiai tinka „MotoGP“ čempionatui, kuriame reikia sutramdyti labai greitai važiuojančius motociklininkus.
„BMW M5“ populiarioje lenktynių serijoje bus naudojamas ne pirmą kartą. „F10“ kartos modelis „MotoGP“ čempionate pirmą kartą pasirodė prieš šešerius metus, o vėliau jo vietą užėmė kiti, naujesni „BMW“ kūriniai.
„BMW“ norėdama laikytis ilgamečių tradicijų, saugos automobilį papuošė „BMW M“ modeliams būdinga spalvų schema, „BMW M Performance“ kataloge siūlomomis kėbulo apdailos detalėmis.
Naujos kartos modelis bus varomas 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu su dvejomis turbinomis. Šis jėgos agregatas išvystys 600 arklio galių ir net 750 Nm sukimo momentą. Priekyje tūnantis motoras bus suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.
„BMW“ markės kūriniai saugos automobilio funkciją atlieka nuolatos. Pastarąjį dešimtmetį „BMW“ saugos automobilio vaidmenį patikėjo „M6 Gran Coupe“, „1M“ kupė, „M3“, „M4“ modeliams ir kiekvienas iš jų savo misiją atliko nepriekaištingai. Dabar atėjo metas šią svarbią užduotį patikėti naujausiam „BMW M“ šeimos nariui – „BMW M5“ sedanui.
Vokiškų automobilių gamintoja naujoms pareigoms paskirtą modelį pristatė dar praėjusiais metais. Tuomet gamintojas su pasididžiavimu pristatė naujos kartos „BMW M5“ sedaną ir teigė, jog jis idealiai tinka „MotoGP“ čempionatui, kuriame reikia sutramdyti labai greitai važiuojančius motociklininkus.
„BMW M5“ populiarioje lenktynių serijoje bus naudojamas ne pirmą kartą. „F10“ kartos modelis „MotoGP“ čempionate pirmą kartą pasirodė prieš šešerius metus, o vėliau jo vietą užėmė kiti, naujesni „BMW“ kūriniai.
„BMW“ norėdama laikytis ilgamečių tradicijų, saugos automobilį papuošė „BMW M“ modeliams būdinga spalvų schema, „BMW M Performance“ kataloge siūlomomis kėbulo apdailos detalėmis.
Naujos kartos modelis bus varomas 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu su dvejomis turbinomis. Šis jėgos agregatas išvystys 600 arklio galių ir net 750 Nm sukimo momentą. Priekyje tūnantis motoras bus suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.