Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Matote tą juodos spalvos „BMW“? Taip, tą patį. Prieš kelis dešimtmečius vokiečių inžinierių kūrinys sugebėjo mėgėjiškose drago varžybose įveikti vieną greičiausių ir brangiausių planetos automobilių - „Bugatti Veyron“.
„Bugatti Veyron“ laikomas vienu geriausiu inžinierių stebuklų, tad toks „M5“ akibrokštas yra labai netikėtas. Vis dėlto, kaip šiam vokiškam, ne pirmos jaunystės „BMW“ pavyko įveikti 1001 arklio galią ir keturių varančiųjų ratų pavarą turintį „Bugatti Veyron“?
Pasirodo, netrukus jubiliejų švenčiantis „E34“ turi net 900 arklio galių išvystančią jėgainę ir prie asfalto limpančias galines padangas. Šie du faktoriai padėjo įveikti vieną greičiausių pasaulio automobilių ir priversti lenktynių žiūrovus stebėtis.
Pasižiūrėkite patys!
Matote tą juodos spalvos „BMW“? Taip, tą patį. Prieš kelis dešimtmečius vokiečių inžinierių kūrinys sugebėjo mėgėjiškose drago varžybose įveikti vieną greičiausių ir brangiausių planetos automobilių - „Bugatti Veyron“.
„Bugatti Veyron“ laikomas vienu geriausiu inžinierių stebuklų, tad toks „M5“ akibrokštas yra labai netikėtas. Vis dėlto, kaip šiam vokiškam, ne pirmos jaunystės „BMW“ pavyko įveikti 1001 arklio galią ir keturių varančiųjų ratų pavarą turintį „Bugatti Veyron“?
Pasirodo, netrukus jubiliejų švenčiantis „E34“ turi net 900 arklio galių išvystančią jėgainę ir prie asfalto limpančias galines padangas. Šie du faktoriai padėjo įveikti vieną greičiausių pasaulio automobilių ir priversti lenktynių žiūrovus stebėtis.
Pasižiūrėkite patys!