• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1984-ais metais pristatyta pirmoji modelio karta derino prabangaus verslo klasės sedano ir greito bei galingo sportinio automobilio bruožus. Ši kombinacija tapo tokia populiaria ir mėgstama, kad kiekvieną kartą, pristatant naują BMW M5 modelį, automobilių mėgėjai visame pasaulyje laukia, kokių išskirtinių savybių modelis turės šį kartą.
„Didžiausia ir svarbiausia naujojo M5 modelio naujiena neabejotinai tampa „M xDrive“ visų varančiųjų ratų sistema. Visų varančiųjų ratų pavara leidžia dar geriau išnaudoti automobilio galią ir mėgautis preciziškai tiksliu valdymu, nesvarbu, ar važiuojate lenktynių trasoje, ar užmiesčio kelyje. Dėl visų varančiųjų ratų pavaros šis modelis bus saugesnis, praktiškesnis ir universalesnis nei bet kada anksčiau“, – po automobilio debiuto kalbėjo „BMW“ prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.
Pakėlę variklio dangtį naujajame M5 rasime 4,4 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija. Inžinieriams pavyko nuveikti puikų darbą, nes naujai sukurti turbokompresoriai, itin efektyvus netiesioginis oro aušinimas ir padidėjęs degalų įpurškimo slėgis padeda padidinti našumą ir, svarbiausia, sukimo momentą. Maksimalus galingumas siekia net 600 AG, o sukimo momentas net 750 Nm, kuris pasiekiamas esant vos 1800 sūkių per minutę ir išsilaiko iki variklis pasiekia 5600 sūkių per minutę ribą. Tai užtikrina sklandų įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val., trunkantį vos 3,4 sekundės.
Užsisakyti naująjį BMW M5 jau galima ir Lietuvoje. Pirmieji automobiliai klientus pasieks kitų metų pavasarį. M5 kainos Lietuvoje bus paskelbtos artimiausiu metu. Salone gali būti pasiūlyta išskirtinė „M5 First Edition“ versija. Tokių modeliu bus pagaminta vos 400, o išsiskirs jie ypatinga „Frozen Dark Red Metallic“ raudona spalva, kurią sukūrė „BMW Individual“ padalinys.
Dabar atėjo metas išgirsti kaip skamba visus įmanomus aksesuarus turintis naujos kartos „BMW M5“.

VIDEO


1984-ais metais pristatyta pirmoji modelio karta derino prabangaus verslo klasės sedano ir greito bei galingo sportinio automobilio bruožus. Ši kombinacija tapo tokia populiaria ir mėgstama, kad kiekvieną kartą, pristatant naują BMW M5 modelį, automobilių mėgėjai visame pasaulyje laukia, kokių išskirtinių savybių modelis turės šį kartą.
„Didžiausia ir svarbiausia naujojo M5 modelio naujiena neabejotinai tampa „M xDrive“ visų varančiųjų ratų sistema. Visų varančiųjų ratų pavara leidžia dar geriau išnaudoti automobilio galią ir mėgautis preciziškai tiksliu valdymu, nesvarbu, ar važiuojate lenktynių trasoje, ar užmiesčio kelyje. Dėl visų varančiųjų ratų pavaros šis modelis bus saugesnis, praktiškesnis ir universalesnis nei bet kada anksčiau“, – po automobilio debiuto kalbėjo „BMW“ prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.
Pakėlę variklio dangtį naujajame M5 rasime 4,4 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija. Inžinieriams pavyko nuveikti puikų darbą, nes naujai sukurti turbokompresoriai, itin efektyvus netiesioginis oro aušinimas ir padidėjęs degalų įpurškimo slėgis padeda padidinti našumą ir, svarbiausia, sukimo momentą. Maksimalus galingumas siekia net 600 AG, o sukimo momentas net 750 Nm, kuris pasiekiamas esant vos 1800 sūkių per minutę ir išsilaiko iki variklis pasiekia 5600 sūkių per minutę ribą. Tai užtikrina sklandų įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val., trunkantį vos 3,4 sekundės.
Užsisakyti naująjį BMW M5 jau galima ir Lietuvoje. Pirmieji automobiliai klientus pasieks kitų metų pavasarį. M5 kainos Lietuvoje bus paskelbtos artimiausiu metu. Salone gali būti pasiūlyta išskirtinė „M5 First Edition“ versija. Tokių modeliu bus pagaminta vos 400, o išsiskirs jie ypatinga „Frozen Dark Red Metallic“ raudona spalva, kurią sukūrė „BMW Individual“ padalinys.
Dabar atėjo metas išgirsti kaip skamba visus įmanomus aksesuarus turintis naujos kartos „BMW M5“.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų