Tad dabar atsakykime į pagrindinį klausimą - „Kuo „M4 CS“ skiriasi nuo standartinio „M4“ kupė?“ Pradėkime nuo variklio : 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis šiame modelyje išvysto 10 AG ir 50 Nm daugiau negu „M4 Competition Package“. 460 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą išspaudžiantis jėgos agregatas iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 280 km/val. greitį.
Automobilis komplektuojamas tik su septynių laipsniu, dvigubą sankabą turinčia automatine pavarų dėže. O gaila, nes „Porsche“ pavyzdys rodo, jog entuziastai su mielu noru tokią mašiną įsigytų su mechanine pavarų dėže.
Taip pat reikėtų paminėti, jog „M4 CS“ už savo brolius yra 32 kilogramais lengvesnis. Vien naujas stogas yra 6 lengvesnis už standartiniame „M4“ sumontuotą analogą, kai tuo tarpu kapotas yra 25% lengvesnis.
Pakaboje - pokyčiai taip pat minimalūs. „BMW M“ padalinio specialistai sumontavo naujas spyruokles ir amortizatorius, kurie efektyviau dirbs esant didžiulėms apkrovoms. Prie jų prisijungė itin lengvi 19 ir 20 colių skersmens ratlankiai.
Visų modifikacijų dėka, naujoji „BMW M4 CS“ versija visiems automanams žinomą Niurburgringą įveikė per 7 minutes ir 38 sekundes arba 10 sekundžių greičiau nei „M4 GTS“ ir 14 sekundžių greičiau nei standartinis „BMW M4“.
Bent jau Vokietijoje, štai šis „BMW“ modelis kainuos nuo 116 000 eurų.