Vokiečiai nebūtų vokiečiais, jeigu nebandytų ištaisyti italo padarytų klaidų. „BMW Isetta“ atrodė labai panašus į savo giminaitį, tačiau jis turėjo visiškai kitą variklį, kitus pakabos komponentus ir net šiek tiek pakeistą kėbulą.
Įdomu ką apie šį projektą pagalvotų Renzo Rivolta arba „BMW“ kompanijos vadovai. Į amerikiečio rankas patekęs automobilis regis buvo ruošiamas pasirodymui kokioje nors miesto šventėje. Tačiau įdomiausia dalis slypi pažvelgus į galinę mašinos dalį.
Šios „Isetta“ savininkas sumontavo 4,6 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto net 300 arklio galių.
Ar žinojote, kad „BMW Isetta“ automobilį sukūrė ne „BMW“ specialistai, bet pakankamai mažytė automobilių gamintoja iš Italijos - „Iso“. „Iso“ savo gimtinėje buvo žinoma dėl motociklų ar buitinės technikos, tačiau tuometinis „Iso“ savininkas Renzo Rivolta nusprendė sukurti lengvąjį automobilį, kurį galėtų įsigyti kiekvienas Italijos gyventojas.
1953 metais pristatytas mažylis tapo tikra sensacija. Neįprasta išvaizda ir maža kaina leido šiam išpopuliarėti ne tik Italijoje, bet ir už jos ribų. Pinigams pradėjus plūsti į „Iso“ kompanijos banko sąskaitą, Renzo Rivolta užsimanė žengti drąsesnį žingsnį ir sukurti sportišką modelį.
Kompanijos įkūrėjas norėdamas susikoncentruoti ties naujų modelių kūrimu, jis pradėjo pardavinėti „Isetta“ modelio licenzijas kitoms kompanijos. Taip atsirado įvairūs analogai, kurie buvo surenkami Ispanijoje ar Belgijoje. Tačiau „BMW“ nusipirko ne tik licenziją, bet visą „Iso“ priklausiusį konvejerį.
Ar žinojote, kad „BMW Isetta“ automobilį sukūrė ne „BMW“ specialistai, bet pakankamai mažytė automobilių gamintoja iš Italijos - „Iso“. „Iso“ savo gimtinėje buvo žinoma dėl motociklų ar buitinės technikos, tačiau tuometinis „Iso“ savininkas Renzo Rivolta nusprendė sukurti lengvąjį automobilį, kurį galėtų įsigyti kiekvienas Italijos gyventojas.
1953 metais pristatytas mažylis tapo tikra sensacija. Neįprasta išvaizda ir maža kaina leido šiam išpopuliarėti ne tik Italijoje, bet ir už jos ribų. Pinigams pradėjus plūsti į „Iso“ kompanijos banko sąskaitą, Renzo Rivolta užsimanė žengti drąsesnį žingsnį ir sukurti sportišką modelį.
Kompanijos įkūrėjas norėdamas susikoncentruoti ties naujų modelių kūrimu, jis pradėjo pardavinėti „Isetta“ modelio licenzijas kitoms kompanijos. Taip atsirado įvairūs analogai, kurie buvo surenkami Ispanijoje ar Belgijoje. Tačiau „BMW“ nusipirko ne tik licenziją, bet visą „Iso“ priklausiusį konvejerį.