Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokietijos automobilių gamintoja paskelbė, jog elektriniame „BMW iX“ visureigyje išbandys Mičigane įsikūrusio startuolio „Our Next Energy“ sukurtą bateriją, galinčią padėti elektromobiliams įveikti didesnius atstumus.
„Gemini“ vardu pavadintoje baterijoje bus naudojami dviejų tipų akumuliatoriaus elementai, įskaitant vieną iš jų su pažangia chemine sudėtimi, kuris gali sukaupti daugiau energijos ir užtikrinti 965 kilometrų ar didesnį automobilio nuvažiuojamą atstumą tarp įkrovimų.
Pasak startuolio įkūrėjo ir vykdomojo direktoriaus Mujeebo Ijazo, „Gemini“ akumuliatoriumi siekiama sumažinti tokių tradicinių elektromobilių akumuliatorių medžiagų, kaip kobaltas, nikelis, grafitas ir litis, naudojimą.
M.Ijazas sakė, kad bendrovė bando skirtingas elektrodų chemines medžiagas „Gemini“ akumuliatoriuje, kartu įvertindama galimus kainos, energijos ir tvarumo kompromisus.
Pasak M. Ijazo, įmonė gali pasiūlyti trijų skirtingų dydžių ir kainų akumuliatorių, įskaitant žemos klasės versiją, kurios kaina būtų tokia pati kaip šiandieninių įprastinių nikelio ir kobalto pagrindu pagamintų akumuliatorių.
Gruodį „Our Next Energy“ pranešė, kad ankstyvasis „Gemini“ akumuliatoriaus prototipas, sumontuotas „Tesla Model S“ sedane, padėjo įveikti daugiau nei 1200 kilometrų siekusią distanciją.
Nuo pat įkūrimo 2020 m. „Our Next Energy“ daugiausia dėmesio skyrė akumuliatorių kūrimui, kurie padėtų išspręsti per mažo elektromobilių nuvažiuojamo atstumo problemą. Bendrovė taip pat didelį dėmesį skyrė tvaresnių medžiagų naudojimui.
BMW vadovas Juergenas Hildingeris pareiškime teigė, kad automobilių gamintojas tiria galimybes "integruoti ONE baterijų technologijas į mūsų būsimų BEV (baterijomis varomų elektromobilių) produktų linijos modelius".
Vokietijos automobilių gamintoja paskelbė, jog elektriniame „BMW iX“ visureigyje išbandys Mičigane įsikūrusio startuolio „Our Next Energy“ sukurtą bateriją, galinčią padėti elektromobiliams įveikti didesnius atstumus.
„Gemini“ vardu pavadintoje baterijoje bus naudojami dviejų tipų akumuliatoriaus elementai, įskaitant vieną iš jų su pažangia chemine sudėtimi, kuris gali sukaupti daugiau energijos ir užtikrinti 965 kilometrų ar didesnį automobilio nuvažiuojamą atstumą tarp įkrovimų.
Pasak startuolio įkūrėjo ir vykdomojo direktoriaus Mujeebo Ijazo, „Gemini“ akumuliatoriumi siekiama sumažinti tokių tradicinių elektromobilių akumuliatorių medžiagų, kaip kobaltas, nikelis, grafitas ir litis, naudojimą.
M.Ijazas sakė, kad bendrovė bando skirtingas elektrodų chemines medžiagas „Gemini“ akumuliatoriuje, kartu įvertindama galimus kainos, energijos ir tvarumo kompromisus.
Pasak M. Ijazo, įmonė gali pasiūlyti trijų skirtingų dydžių ir kainų akumuliatorių, įskaitant žemos klasės versiją, kurios kaina būtų tokia pati kaip šiandieninių įprastinių nikelio ir kobalto pagrindu pagamintų akumuliatorių.
Gruodį „Our Next Energy“ pranešė, kad ankstyvasis „Gemini“ akumuliatoriaus prototipas, sumontuotas „Tesla Model S“ sedane, padėjo įveikti daugiau nei 1200 kilometrų siekusią distanciją.
Nuo pat įkūrimo 2020 m. „Our Next Energy“ daugiausia dėmesio skyrė akumuliatorių kūrimui, kurie padėtų išspręsti per mažo elektromobilių nuvažiuojamo atstumo problemą. Bendrovė taip pat didelį dėmesį skyrė tvaresnių medžiagų naudojimui.
BMW vadovas Juergenas Hildingeris pareiškime teigė, kad automobilių gamintojas tiria galimybes "integruoti ONE baterijų technologijas į mūsų būsimų BEV (baterijomis varomų elektromobilių) produktų linijos modelius".