Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dar 2020-aisiais
BMW modelių gamoje buvo vos pora elektromobilių, o dabar – net penki. Elektrinių BMW modelių gamą neseniai papildė visapusiškai atnaujintas „BMW iX3“, kontroversiškos išvaizdos „
BMW iX“ SUV bei dinamiškai atrodantys „
BMW i4“ ir „BMW i4 M50“.
Jeigu perdėtai didelių ir sunkių SUV automobilių paklausa šiais laikais nieko nestebina, elektrinių BMW sedanų paklausa tapo maloniu siurprizu net ir bendrovės vadovams.
BMW siekdama patenkinti „i4“ ir „i4 M50“ modelių paklausą, Vokietijos gamintojas planuoja įvesti šeštadienines pamainas savo gamykloje Miunchene. Tokiu būdu BMW galėtų patenkinti nemažėjančią elektromobilių paklausą bei sumažinti laukiančiųjų eilę.
Bendrovės atstovų teigimu, šiuo metu „i4“ ir „i4 M50“ automobilių reikėtų laukti apie devynis mėnesius, tačiau netrukus laukimo laikotarpis gali išsitempti iki vienerių metų.
BMW papildomą pamainą siekia įvesti jau netolimoje ateityje. Tikėtina, 2022-ųjų pradžioje: „Mūsų gamybos sistema pasižymi dideliu lankstumu, todėl galime didinti apimtis, pavyzdžiui, dirbdami papildomomis pamainomis, ir taip patenkinti itin didelę paklausą“, – atskleidė bendrovės atstovai.
Lietuvoje pasirodys 2022 m. vasarį
„i4“ modelis Lietuvoje debiutuos 2022 metų vasario mėnesį ir iškart bus siūlomos dvi modelio versijos – „BMW i4 eDrive40“ bei „BMW i4 M50“.
„BMW i4 eDrive40“, kaip klasikiniai BMW modeliai, bus varomas tik galine ašimi. Jo ratus suks 250 kW/340 AG variklis, kuris 100 km/val. greitį leis pasiekti per 5,7 sekundės.
Šiame modelyje montuojama 80,7 kWh talpos baterija, o vidutinės energijos sąnaudos 100 km atstumui siekia vos nuo 20 iki 16 kWh/100 km. Kaip nurodo gamintojas, viena įkrova „i4 eDrive40“ nuvažiuos iki 590 kilometrų (pagal WLTP). Beje, „i4“ bateriją galima įkrauti net 200 kW galia. Tai reiškia, kad po 10 minučių įkrovos šis modelis bus pasiruošęs 164 km kelionei, o nuo 10 iki 80 proc. baterijos įkrovimo lygį pasieks vos per 31 minutę (greitojo įkrovimo stotelėse).
„Krasta Auto“ teigimu, „BMW i4“ kaina prasideda nuo 60 690 eurų. Jau standartinėje įrangoje „i4“ turi sportines sėdynes ir sportinį vairą, išankstinio pašildymo ir vėdinimo sistemą, elektra valdomą bagažinės dangtį, parkavimo jutiklius su galinio vaizdo kamera, priekinio susidūrimo prevencijos, juostos palaikymo ir greičio ribojimų informacijos sistemas.
Dar 2020-aisiais
BMW modelių gamoje buvo vos pora elektromobilių, o dabar – net penki. Elektrinių BMW modelių gamą neseniai papildė visapusiškai atnaujintas „BMW iX3“, kontroversiškos išvaizdos „
BMW iX“ SUV bei dinamiškai atrodantys „
BMW i4“ ir „BMW i4 M50“.
Jeigu perdėtai didelių ir sunkių SUV automobilių paklausa šiais laikais nieko nestebina, elektrinių BMW sedanų paklausa tapo maloniu siurprizu net ir bendrovės vadovams.
BMW siekdama patenkinti „i4“ ir „i4 M50“ modelių paklausą, Vokietijos gamintojas planuoja įvesti šeštadienines pamainas savo gamykloje Miunchene. Tokiu būdu BMW galėtų patenkinti nemažėjančią elektromobilių paklausą bei sumažinti laukiančiųjų eilę.
Bendrovės atstovų teigimu, šiuo metu „i4“ ir „i4 M50“ automobilių reikėtų laukti apie devynis mėnesius, tačiau netrukus laukimo laikotarpis gali išsitempti iki vienerių metų.
BMW papildomą pamainą siekia įvesti jau netolimoje ateityje. Tikėtina, 2022-ųjų pradžioje: „Mūsų gamybos sistema pasižymi dideliu lankstumu, todėl galime didinti apimtis, pavyzdžiui, dirbdami papildomomis pamainomis, ir taip patenkinti itin didelę paklausą“, – atskleidė bendrovės atstovai.
Lietuvoje pasirodys 2022 m. vasarį
„i4“ modelis Lietuvoje debiutuos 2022 metų vasario mėnesį ir iškart bus siūlomos dvi modelio versijos – „BMW i4 eDrive40“ bei „BMW i4 M50“.
„BMW i4 eDrive40“, kaip klasikiniai BMW modeliai, bus varomas tik galine ašimi. Jo ratus suks 250 kW/340 AG variklis, kuris 100 km/val. greitį leis pasiekti per 5,7 sekundės.
Šiame modelyje montuojama 80,7 kWh talpos baterija, o vidutinės energijos sąnaudos 100 km atstumui siekia vos nuo 20 iki 16 kWh/100 km. Kaip nurodo gamintojas, viena įkrova „i4 eDrive40“ nuvažiuos iki 590 kilometrų (pagal WLTP). Beje, „i4“ bateriją galima įkrauti net 200 kW galia. Tai reiškia, kad po 10 minučių įkrovos šis modelis bus pasiruošęs 164 km kelionei, o nuo 10 iki 80 proc. baterijos įkrovimo lygį pasieks vos per 31 minutę (greitojo įkrovimo stotelėse).
„Krasta Auto“ teigimu, „BMW i4“ kaina prasideda nuo 60 690 eurų. Jau standartinėje įrangoje „i4“ turi sportines sėdynes ir sportinį vairą, išankstinio pašildymo ir vėdinimo sistemą, elektra valdomą bagažinės dangtį, parkavimo jutiklius su galinio vaizdo kamera, priekinio susidūrimo prevencijos, juostos palaikymo ir greičio ribojimų informacijos sistemas.