Po mums visiems puikiai pažįstamos ir atpažįstamos išvaizdos slypi trys, naujos kartos, elektros motorai, kurių bendra galia siekia net 720 arklio galių. O automobilyje esančių elektros motorų dėka, subtiliai atrodantis sedanas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes.
Sukurti automobilį, kuris pasižymėtų įspūdinga dinamika nėra labai sudėtinga. Suvaldyti milžinišką galią ir surasti optimalų pakabos balansą, kuris leistų automobiliu mėgautis posūkiuose – gerokai sudėtingiau.
BMW norėdama užtikrinti, jog elektra varomas sedanas pasižymėtų tokiomis pačiomis valdymo savybėmis kaip ir vidaus degimo variklį turinti versija, didžiulį dėmesį skyrė įvairių sprendimų paieškoms.
Pavyzdžiui, ant galinės ašies esantys du elektros motorai veikia praktiškai kaip normalus riboto praslydimo diferencialas, kuris siekia tolygiai paskirstyti sukamąją jėgą abiem automobilio ratams. Skirtumas tik tas, jog elektros motorai tai daro gerokai efektyviau ir sklandžiau. Tad teoriškai, elektra varomas BMW vis dar galės slysti šonu, sukelti milžiniškus dūmų kamuolius ir elgtis taip kaip mėgsta daugelis BMW vairuotojų.
BMW bendrovės atstovai taip pat teigia, jog „BMW Group“ koncerno gaminiai siūlys skirtingų konfigūracijų elektromobilius.
Pavyzdžiui, jeigu automobilį naudojate retai, galėsite pasirinkti modelį su vienu elektros motoru. Norėsite daugiau? Į tą patį modelį BMW galės sumontuoti du ar tris elektros motorus, kurie turėtų patenkinti žvitrios dinamikos užgaidas.
„Power BEV“ vardu pavadintas prototipas taip pat turi dar vieną išskirtinumą. Elektros motorą, kuris buvo pagamintas nenaudojant retųjų žemės elementų. O kaip žinome, pastarųjų gavyba turi milžinišką poveikį aplinkosaugai.
BMW šį naujos kartos elektros motorą montuos į kitąmet pasirodysiantį „iX3“ elektromobilį. Jame bus ne trys, bet vienas elektros motoras.