Iš tiesų šis 6 serijos „BMW“ net ir nebuvo tikras „šeštukas“. 1984-aisiais, nusprendus sukurti visiškai naują „Grand tourer“ tipo automobilį, dizaineriams ir inžinieriams sėdus prie braižymo lentų, prasidėjo 8 serijos „BMW“ modelio kūrimo procesas. Tais pačiais metais užgimęs negrynakraujis „E34“ neįprastai plačiomis ratų arkomis buvo pirmasis naujojo „aštuntuko“ prototipas, turėjęs galingą V12 variklį, kurio „BMW“ tuo metu dar nesiūlė pirkėjams jokiame modelyje.
Bavarams puikiai sekėsi šį prototipinį automobilį laikyti visiškoje paslaptyje – net ir šiandien apie jo egzistavimą byloja tik keletas neryškių nuotraukų. Belieka tik spėlioti, ar kažkur slaptuose „BMW“ archyvuose vis dar gyvuoja šis nestandartinis „E34“.
6 serijos „BMW“ su V12 tipo varikliu nebuvo vienintelis įdomus ir netradicinis šios kompanijos eksperimentas. Nuolatiniai „Automanas.lt“ lankytojai turėtų prisiminti 2014 metais mūsų paskelbtą istoriją apie „BMW 767i“ - 7 serijos sedaną su milžinišku V16 jėgos agregatu.
Projektas „Goldfish“. Taip buvo pavadintas BMW inžinierių projektas, kuris turėjo net šešiolikos cilindrų motorą. Nors projektas buvo kuriamas tik keletos inžinierių dėka, tačiau pasirodo, BMW kompanijos vadovybė iš tikrųjų galvojo pradėti serijinę šio modelio gamybą.
Viskas prasidėjo dar tada, kai BMW pristatė pačią galingiausią 7 serijos modifikaciją - 750i. Pati prašmatniausia ir brangiausia 7 serijos modifikacija gavo penkių litrų, dvylikos cilindrų agregatą, kuris išvystė 300 arklio galių ir 450 NM sukimo momentą. Daugeliui tokios jėgainės užteko, tačiau tik ne trim BMW inžinieriams : Karlhienz'ui Lange, Adolf'ui Fischer'iui ir Hanns'ui Weisbarth'ui.
Daugiau apie šį beprotišką kūrinį - štai
ČIA.