Siauresni žibintai, ryškesnės priekinės grotelės
Atnaujinti „BMW X3“ ir „X4“ ryškių atnaujinimų sulaukė ir automobilio priekyje, ir gale. Priekis išsiskirs dėl naujų, didesnių ir vientisos konstrukcijos grotelių, kurių viduryje integruota kamera. Į akis krenta ir 10 mm siauresni LED priekiniai žibintai bei atnaujintas priekinis bamperis. Dėl visų šių elementų „X3“ atrodo it kardinaliai atnaujintas automobilis.
Kupė formos visureigis „BMW X4“, palyginus su „X3“, turės dar ryškesnes, masyvesnes priekines groteles, kaip būdinga sportiškiausiems BMW modeliams.
Be to, „X4“ modelyje standartiškai bus diegiami ne paprasti, o adaptyvieji LED žibintai su „Matrix“ funkcija, kurie, esant prastoms oro sąlygoms, veikia kaip rūko žibintai (tad nebereikia atskirų rūko žibintų). „X3“ ir „X4“ pirkėjai taip pat kaip papildomą įrangą galės įsigyti lazerinius žibintus, kurių šviesos spindulys siekia iki 650 metrų kelio.
Modernesnę išvaizdą gavo ir „X3“ bei „X4“ modelių galinė dalis – naudojami naujo dizaino LED žibintai su trimačiais elementais bei integruotais horizontaliais posūkio signalais. Apskritai, automobilio gale išryškintos horizontalios linijos, o didesni išmetimo vamzdžių antgaliai sudaro sportiškumo įspūdį.
Užsisakant „X3“ modelius bus galima pasirinkti net iš 11 skirtingų kėbulo spalvų.
Interjere „X3“ ir „X4“ naujosios versijose pasikeitė centrinis prietaisų skydelis, kuriame ergonomiškai išplanuoti vairuotojui reikalingiausių funkcijų valdymo mygtukai. Skydelio viršuje – 10,25 colio (26 cm) skersmens lietimui jautrus ekranas. Už papildomą mokestį bus galima įsigyti ir didesnio skersmens – 12,7 colio (32,3 cm) skersmens ekraną. Standartinėje įrangoje ir „X3“, ir „X4“ modeliuose montuojamos sportinės sėdynės, trijų zonų klimato kontrolės sistema.
Vidaus degimo varikliai – su hibridinėmis technologijomis
Atnaujintų visureigių pirkėjai turės platų važiuoklių pasirinkimą – net septynias „BMW X3“ versijas ir šešias „X4“, nuo 184 AG iki 360 AG galios. Abu modeliai turės po tris benzininių ir tris dyzelinių jėgainių opcijas. Įdomu, kad visose jose bus naudojama 48 voltų „mild hybrid“ technologija. Energija, kurią automobilis sugeneruos stabdydamas ar riedėdamas, bus kaupiama 48 voltų baterijoje. Joje sukaupta energija galima varikliui suteikti papildomus 8 kW (11 AG) galios.
„X3“ modelis papildomai turės ir iš tinklo įkraunamą versiją „BMW X3 xDrive30e“. Joje keturių cilindrų 215 kW/292 AG galios benzininį variklį papildo 41 AG elektros jėgainė, o vien elektra visureigis geba nuvažiuoti iki 50 km atstumą.
Standartiškai visose versijose bus montuojama 8 laipsnių „Steptronic“ pavarų dėžė. Į visureigių „M Performance“ versijas bus galima už papildomą mokestį pasirinkti sportinę „Steptronic“ pavarų dėžės versiją su bėgių perjungimo svirtimis prie vairo ir starto kontrolės sistema.
Vairuotojo asistavimo sistemos
Dar viena „X3“ ir „X4“ naujovė – už papildomą mokestį užsakomas BMW vairavimo asistentas „Driving Assistant Professional“, kuris padidins kelionių saugumą ir komfortą. Šis asistentas turės naujų funkcijų – geriau vairavimui mieste pritaikytą aktyvią greičio palaikymo sistemą, sankryžos perspėjimo sistemą su papildomu avarinio stabdymo funkcionalumu, avarinę juostos perspėjimo sistemą. Naujovė visureigiuose bus ir „BMW Driver Recorder“ funkcija, kuri galės įrašyti automobilį supančios aplinkos vaizdą.
Tarp skaitmeninių paslaugų reikšmingo atnaujinimo sulaukė „BMW Maps“ navigacija. Debesijos pagrindu veikianti naujos kartos sistema itin greitai atliks optimaliausių maršrutų paskaičiavimus remdamasi realiu laiku atnaujinama eismo informacija.
Į naujuosius „X3“ ir „X4“ integruota ir „Amazon Alexa“ technologija. Apskritai, automobiliuose išplėstos valdymo balsu galimybės – žodžiu galima nurodyti automobiliui atidaryti ar užverti langus, valdyti klimato kontrolę ar keisti pasirinktą važiavimo režimą.
Automobilis taip pat turi integracija su „Apple CarPlay“, kuri leidžia atvaizduoti telefono programėles automobilio vaizduoklyje ar projekciniame ekrane („Head-Up Display“). Prie automobilio sistemos galima prijungti ir „Android“ telefoną per „Android Auto“, o viena naujovių – galimybė „Google Maps“ navigacijos nurodymus perkelti į projekcinį automobilio ekraną.
Automobilyje naudojama „BMW Operating System 7“, kuri leis atsisiųsti programinius atnaujinimus nuotoliniu būdu. Nuotoliniu būdu prisijungti prie automobilio ir valdyti tam tikrus parametrus patogu ir per „My BMW“ programėlę.
Pasirodys ir „M Competition“ versijos
Kartu su atnaujintais „X3“ ir „X4“, BMW pristatė ir atnaujinamas šių modelių sportiškąsias „M Competition“ versijas. Jose BMW montuos galingiausią M šešių cilindrų variklį, išvystantį maksimalią 510 AG galią. Inžinieriai jį dar labiau patobulino – sukimo momentą padidino 50 Nm, iki 650 Nm, o tai 0,3 sek. pagreitino automobilio įsibėgėjimo galimybes – 100 km/val. greitį M versijos pasieks per 3,8 sekundės. Didžiausias greitis ribojamas ties 250 km/val. riba, o užsisakius „M Driver‘s Package“ – ties 285 km/val.
Įdomu tai, kad galingo agregato aušinimui „X3 M Competition“ ir „X4 M Competition“ modeliuose be centrinio radiatoriaus šonuose bus naudojami du papildomi radiatoriai, taip pat įdiegti papildomi alyvos ir greičių dėžės tepalo vėsintuvai.
Standartinėje įrangoje „X3 M Competition“ ir „X4 M Competition“ turės „BMW Live Cockpit Professional“ sistemą, taip pat „Harman Kardon“ garso sistemą. Įvairius parametrus vairuotojas galės valdyti jam patogiausiu būdu – lietimui jautriame ekrane, balsu arba mygtukais ant vairo ar šalia bėgių perjungimo svirties.