• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilis savo gyvenimą pradėjo 1982 metais. Po variklio dangčiu tiems laikams nekuklus - 2,3i variklis, kuris išvysto 143 AG. Vienas įspūdingiausių dalykų perkant tokį automobilį 1982 metais - diskiniai stabdžiai ant visų ratų. Koks bebūtų šis BMW E21 istoriškai įdomus, bet laikas padarė savo.
Vienas Old school automobilių gerbėjas nusipirko šį automobilį ir pradėjo ties juo darbuotis. Viskas prasidėjo nuo kėbulo taisymo. Truputį rūdžių apvalgytas ir kaimynų apdaužytas kėbulas buvo suvirintas ir perdažytas. Interjeras buvo tragiškas, todėl sėdynės buvo pakeistos. Kurį laiką pasivažinėjus, savininkas nusprendė senąjį variklį pakeisti į M52 serijos 2,8 litro 191 AG iš "kregždės". Operacija atlikta sėkmingai.

Automobilis savo gyvenimą pradėjo 1982 metais. Po variklio dangčiu tiems laikams nekuklus - 2,3i variklis, kuris išvysto 143 AG. Vienas įspūdingiausių dalykų perkant tokį automobilį 1982 metais - diskiniai stabdžiai ant visų ratų. Koks bebūtų šis BMW E21 istoriškai įdomus, bet laikas padarė savo.
Vienas Old school automobilių gerbėjas nusipirko šį automobilį ir pradėjo ties juo darbuotis. Viskas prasidėjo nuo kėbulo taisymo. Truputį rūdžių apvalgytas ir kaimynų apdaužytas kėbulas buvo suvirintas ir perdažytas. Interjeras buvo tragiškas, todėl sėdynės buvo pakeistos. Kurį laiką pasivažinėjus, savininkas nusprendė senąjį variklį pakeisti į M52 serijos 2,8 litro 191 AG iš "kregždės". Operacija atlikta sėkmingai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų