Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ne kartą esame pripažinę, jog klasikiniai „BMW“ po truputėlį įgauna paklausą tarp įvairiausio plauko automobilių entuziastų. Ar tai būtų „E12“ ar „E28“, žmonės vis dažniau atsisako sėsti į modernius automobilius ir pasirenka seną, bet pakankamai mielą širdžiai transporto priemonę.
Vienas iš įdomiausių egzempliorių - „BMW 2002 Turbo“. 1973 metais pristatytas automobilis buvo tikra sensacija. Tik kelios kompanijos siūlė kompaktiškus, greitus, puikiai valdomus automobilius už prieinamą kainą. Todėl nenuostabu, jog „2002“ modelis tapo tokiu populiariu ir geidžiamu.
Šis aplinkosaugininkų mėgstama spalva nudažytas automobilis yra truputėlį kitoks. Kuo? Nes po klasikinėmis linijomis slepiasi gausiai modifikuota „2002“ važiuoklė, o variklis iš priekio atsidūrė už vairuotojo sėdynės. Trumpai tariant - šis projektas privers jūsų žandikaulį atverti iki pat Kinijos.
Po keturiasdešimties metų, šis „2002“ tapo tikra klasika, kurios geidžia visi. Nors jos ir geidžia visi, tačiau ne kiekvienas ryžtųsi ją modifikuoti. Ypač tokiu būdu kaip tai padarė Erikas.
Pradėkime kalbėti apie ką tik restauruotus „BBS RS“ lengvo lydinio ratlankius. 15x8.5 priekyje ir 15x9 gale sumontuoti ratai šiam bavarui tinka puikiai.
Tačiau didžiausias siurprizas slypi kitur. Erikas sukurpė kai ką nuostabaus. Kaip pradinį variantą, jis pasitelkė „M42“ agregatą, sumažino jo tūrį iki 1.8 litro, pridėjo „Super60“ turbokompresorių ir dar keletą smulkių detalių, kurios leido iš šio motoro išspausti 200 arklio galių. Nors galios ir nėra labai daug, tačiau tokiam lengvam automobiliui jos užtenka. Ypač prasukti ratus su trečia pavara.
Ne kartą esame pripažinę, jog klasikiniai „BMW“ po truputėlį įgauna paklausą tarp įvairiausio plauko automobilių entuziastų. Ar tai būtų „E12“ ar „E28“, žmonės vis dažniau atsisako sėsti į modernius automobilius ir pasirenka seną, bet pakankamai mielą širdžiai transporto priemonę.
Vienas iš įdomiausių egzempliorių - „BMW 2002 Turbo“. 1973 metais pristatytas automobilis buvo tikra sensacija. Tik kelios kompanijos siūlė kompaktiškus, greitus, puikiai valdomus automobilius už prieinamą kainą. Todėl nenuostabu, jog „2002“ modelis tapo tokiu populiariu ir geidžiamu.
Šis aplinkosaugininkų mėgstama spalva nudažytas automobilis yra truputėlį kitoks. Kuo? Nes po klasikinėmis linijomis slepiasi gausiai modifikuota „2002“ važiuoklė, o variklis iš priekio atsidūrė už vairuotojo sėdynės. Trumpai tariant - šis projektas privers jūsų žandikaulį atverti iki pat Kinijos.
Po keturiasdešimties metų, šis „2002“ tapo tikra klasika, kurios geidžia visi. Nors jos ir geidžia visi, tačiau ne kiekvienas ryžtųsi ją modifikuoti. Ypač tokiu būdu kaip tai padarė Erikas.
Pradėkime kalbėti apie ką tik restauruotus „BBS RS“ lengvo lydinio ratlankius. 15x8.5 priekyje ir 15x9 gale sumontuoti ratai šiam bavarui tinka puikiai.
Tačiau didžiausias siurprizas slypi kitur. Erikas sukurpė kai ką nuostabaus. Kaip pradinį variantą, jis pasitelkė „M42“ agregatą, sumažino jo tūrį iki 1.8 litro, pridėjo „Super60“ turbokompresorių ir dar keletą smulkių detalių, kurios leido iš šio motoro išspausti 200 arklio galių. Nors galios ir nėra labai daug, tačiau tokiam lengvam automobiliui jos užtenka. Ypač prasukti ratus su trečia pavara.