Praėjusią savaitę Lietuvos blondinių judėjimo „Olialia“ ir įtakingiausių šalies verslininkų bei pramogų pasaulio atstovų delegacija pristatė blondinių salos Maldyvuose projektą didžiausioje pasaulyje nekilnojamojo turto projektų parodoje MIPIM 2011, kuri vyko Prancūzijoje, Kanuose.
Blondinių salos projektas sulaukė didžiulio nekilnojamojo turto specialistų ir investuotojų susidomėjimo. Per dvi dienas su blondinių salos projektu susipažino daugiau nei 500 investuotojų iš Prancūzijos, Kataro, Singapūro, Japonijos, JAV, Jungtinių Arabų Emyratų, Vokietijos, Olandijos, Didžiosios Britanijos, Italijos, Kanados bei Čilės. Tarp jų - tokių įžymių įmonių „Rothschild“, „M3 capital partners“, „Heitman“, „The Blackstone group“, „The First investor“ „Hermes AG“, „AXA REAL ESTATE“, „Barclays“, „VTB“, „Amvest“, „Catella“ atstovai.
„Šiais metais investuotojai parodoje ieškojo įdomių projektų, kurie išsiskirtų iš bendrosios masės originialia idėja ir galėtų pritraukti visuomenės dėmesį bei užtikrinti gerą investicijų grąžą. Daugelis investuotojų pripažino, kad blondinių salos projektas - patrauklus objektas investicijoms „, - sako prekės ženklo „Olialia“ vadovė Giedrė Pukienė. Pasak jos, parodos metu užmegzti ryšiais leis pradėti derybas su 10-12 potencialių investuotojų, pasiruošusių įgyvendinti šį projektą. Blondinių sala susidomėjo net garsaus JAV nekilnojamojo turto magnato Donaldo Trumpo atstovai.
Anot Giedrės Pukienės, po pristatymo didžiausioje pasaulio nekilnojamojo turto projektų parodoje MIPIM 2011 prasideda blondinių salos projekto įgyvendinimo etapas. „Blondinių salos vizija ir koncepcija tenkina investuotojus, pritraukė salų įvairiuose planetos kampeliuose savininkus. Artimiausius kelis mėnesius mūsų laukia aktyvus derybų laikotarpis, kurios vyks JAV ir Europoje. Tuo pačiu metu projektuotojai galutinai pasirinks vieną iš 12 siūlomų salų ir tęs projektavimo darbus. 2015 metais blondinių sala priims pirmuosius poilsiautojus", - sako G. Pukienė.
„Olialia blonde island" projektą palankiai įvertino Prancūzijos spauda, pripažinusį jį vienu iš originaliausių pasaulyje. Apie blondinių salą rašė ne tik Kanų, bet ir Nicos, Paryžiaus dienraščiai.
Kovo 9 dieną Kanų naktiniame klube įvyko blondinių salos projekto pristatymą vainikuojantis vakarėlis „Olialia party„, kuriame koncertavo Rūta Ščiogolevaitė , „Electric ladies“, Donatas Baumila, „Olialia pupytės".
Prabangaus blondinių kurorto projektą parengė žinomas šalies architektas Valerijus Starkovskis. Pagal kurorto projektą, blondinių sala savo forma primins aukštakulnį. „Šioje saloje bus keletas viešbučių (pradinis planas - 61 vila, vėliau jų skaičius pasieks 500), daug viešbučių, naktinis klubas, grožio centras, SPA procedūros, harmonijos ir psichologijos centras, prieplauka jachtoms, promenadas, prekybos centras, sraigtasparnių nusileidimo aikštelė. Visi pastatai atspindės blondinių pasaulėžiūrą ir dvasią. Viešbučių, restoranų ir paslaugų centrų paslaugas teiks pačios žinomiausios pasaulio kompanijos, paraiškas pradėsime priėminėti jau artimiausiu metu“, - sakė G. Pukienė. Artimiausiu metu bus skelbiamas pasaulinis konkursas į blondinių salos vadovo postą. „Šiuo metu baigiame formuluoti konkurso sąlygas, dalyvauti jame galės bet kurios pasaulio šalies gyventojas“, - teigia „Olialia“ vadovė. Remiantis kurorto koncepcija, visas aptarnaujantis personalas bus tik blondinės ir blondinai. Anot G. Pukienės, turistus į blondinių salą skraidins oro bendrovė „Olialia Sky Airlines“, kurios stiuardesės, striuardai ir pilotai taip pat bus tik blondinai.
Kovo 8-11 dienomis Kanuose, Prancūzijoje, vyko didžiausias pasaulyje nekilnojamojo turto renginys MIPIM 2011, kuris subūrų įtakingiausius pasaulio nekilnojamojo turto specialistus. Parodos metu buvo pristatomi ir analizuojami didžiausi tarptautinio nekilnojamojo turto plėtros projektai, vyko derybos su potencialiais partneriais ir investuotojais. MIPIM parodoje apsilankė 17 000 specialistų, buvo pristatyta 6 500 projektų ir sudaryta daugybė projektų vystymo sutarčių, kurių bendra vertė siekė 70 milijardų JAV dolerių.
Prieš kelis metus Lietuvos blondinių judėjimas sukūrė prekės ženklą „Olialia“ ir per trumpą laiką pasiekė stulbinančių rezultatų - „Olialia“ prekės ženklą, veikiantį net 75 verslo sektoriuose, šiai dienai žino 81,8 proc. visos Lietuvos gyventojų (tai nustatyta atlikus viešosios nuomonės tyrimą). Geriausiai „Olialia“ žino jaunimas ir vidutinio amžiaus lietuviai. 20-29 metų amžiaus grupėje šis prekės ženklas pažįstamas net 99,3 proc. respondentų, 30-39 metų amžiaus grupėje - 89,7 proc. apklausoje dalyvavusiųjų.
Šiandien Lietuvos blondinių kompanija „Olialia Group“ plėtoja verslą net 75 sektoriuose. Bendrovė specializuojasi maisto produkto gamyboje (gaivieji gėrimai, pieno produktų linija, konditerijos gaminiai, ledai), jai priklauso leidykla, modelių, koncertų organizavimo agentūros, pop grupė „Olialia pupytės“, picerijų tinklas „Olialia Pizza“, pramoginis-informacinis internetinis tinklalapis „Olialia.lt“, bendrovė užsiima papuošalų ir aksesuarų, kompiuterių gamyba, turi nuolaidų kortelę „Olialia Maestro“, teigia automobilių ir jachtų nuomos paslaugas, kompanijai priklauso gėlių verslas, grožio salonai, plastinės chirurgijos klinika, siuvami drabužiai ir gaminami tekstilės gaminiai, veikia parfumerijos ir kosmetikos parduotuvės ir kita.