• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šią vasarą sunku buvo nepastebėti internetą ir festivalius užplūdusią blizgučiais padengtos krūtinės madą. Už visa tai galima dėkoti vienai moteriai, kuri meilę šiems blizgiems kristalėliams per metus pavertė į šimtus tūkstančių eurų kainuojantį verslą.

54

Šią vasarą sunku buvo nepastebėti internetą ir festivalius užplūdusią blizgučiais padengtos krūtinės madą. Už visa tai galima dėkoti vienai moteriai, kuri meilę šiems blizgiems kristalėliams per metus pavertė į šimtus tūkstančių eurų kainuojantį verslą.

REKLAMA

Jungtinėje Karalystėje gyvenanti Jenna Meek (24 m.) yra įmonės „The Gypsy Shrine“ įkūrėja, savo talentu paprastus žmones paverčiančios spalvotais meno kūriniais. 2015-ųjų metų gruodį metusi darbą garsioje „Burberry“ mados kompanijoje, ji visa širdimi atsidavė vieninteliai savo aistrai – tapybai ant kūno.

2016-aisiais pradėjusi savo verslą, Jenna pagalvojo, kodėl krūtinės nepapuošus blizgučiais ir netikrais brangakmeniais. Nuo tada moteris su savo komanda vos spėja suktis ir priimti užsakymus, nes norinčių festivaliuose atrodyti išskirtinai yra tikrai nemažai.

„Visi tiesiog pakvaišo. Tai labai greitai išpopuliarėjo“, - sakė ji.

Jenna su savo komanda taip pat gavo šansą pasirodyti viename populiariausių Jungtinės Karalystės vasaros realybės šou „The Love Island“. Moteris papasakojo, kiek džiaugsmo jai suteikė žinia, kad po šiek tiek įtikinėjimo, jai leista papuošti laidos dalyvių kūnus.

REKLAMA
REKLAMA

„Tiesiog sėdėjome prie stalo ir galvojo apie naujas idėjas. Tuomet pasakiau, kad mums reikėtų sudalyvauti „The Love Island“, - sakė ji.

REKLAMA

Po per dvi savaites išsiųstų maždaug milijono elektroninių laiškų apie naują įmonės „Glitter Party“ idėją, šou prodiuseriai sutiko ir atskraidino visą komandą į Maljorkoje esančią vilą.

„Buvo beprotiška. Vos visko neatšaukiau, tačiau mama mane įtikino neatsisakyti šios galimybės“, - pasakojo Jenna.

„The Gypsy Shrine“ komandos nariai blizgučiais dabino Montana Brown, Chriso Hughes ir kitų realybės šou dalyvių kūnus. Jenna atskleidė, kad Kemas Cetinay itin džiaugėsi suteikta proga būti papuoštam šimtais blizgučių, tačiau moteris turėjo užtikrinti, kad jų nebūtų per daug ir visi laidos dalyviai atrodytų skoningai ir gražiai.

REKLAMA
REKLAMA

„Kemas norėjo labai daug blizgučių ir vis liepdavo man jų pridėti, tačiau turėjau pranešti, kad jis tikrai nenori atrodyti kaip ateivis“, - prisiminė Jenna.

Įkvėpė Helouvyno kostiumas

Po kelionių į Niujorką, Austriją ir Australiją, kur dirbo tapytoja ant kūno ir išmoko sukurti įspūdingus raštus, tarp kurių ir krūtinės puošimas blizgučiais, ji tikrai žino, kas šiuo metu yra madinga ir gražu.

„Blizgančios krūtinės idėja prasidėjo nuo vieno Helouvyno kostiumo. Turėjau sukurti Ledo karalienės įvaizdį. Nusipirkusi veidrodines plyteles, specialiais klijais jas priklijavau prie klientės krūtinės, o likusią kūno dalį padengiau blizgučiais“, - teigė ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jenna paaiškino, kad ankstesnis darbas mados industrijoje jai padėjo lengviau įgyvendinti idėjas. Tačiau būtent moters tėtis buvo pirmasis, paskatinęs ją parduoti savo kurtus ir savaime prie kūno prilimpančius netikrus brangakmenius ir blizgučius, nors patikėti, kad ši veikla atneš naudos, buvo sunku.

„Pamenu, ką man sakė tėtis, kai pradėjau internetu pardavinėti blizgučių maišelius: „Jei parduosi bent 10 maišelių, duosiu tau 10 svarų“. Jis netikėjo, kad man išvis pasiseks ką nors parduoti. Per pirmąją dieną iš viso pardavėme maždaug 100 maišelių, tačiau 10 svarų iš tėčio vis dar negavau“, - juokėsi ji.

REKLAMA

Svarbiausia – neprarasti motyvacijos

Savo keliones po festivalius pradėjusi baltame furgone, šiuo metu Jenna ir jos komanda turi biurą Mančesteryje, kuriame kuria ne tik naujus produktus, bet ir valdo Jungtinėje, Karalystėje, JAV ir Europoje išpopuliarėjusį verslą. Moters įmonėje dirba daugiau nei 100 laisvai samdomų ir jau išmokytų „The Gypsy Shrine“ makiažo specialistų ir tapytojų ant kūno, kurie keliauja po visą Jungtinę Karalystę ir dalyvauja renginiuose. „The Gypsy Shrine“ produktų galima rasti ir tokiose gerai žinomose mados gigantų parduotuvėse kaip „Topshop“ ir „Pretty Little Thing“. Taip pat teko bendradarbiauti su realybės šou žvaigžde Kylie Jenner ir su ja kartu vykti į didžiausią festivalį JAV – „Coachella“.

REKLAMA

Nors „The Gypsy Shrine“ įmonę sėkmė aplankė labai greitai, kaip ir pradedant kiekvieną verslą, Jenna patyrė sunkumų, tačiau motyvacija neleido pasiduoti.

„Mano tėvai man visuomet kartojo, kad pasitikint savo jėgomis, tikrai rasiu išeitį iš bet kokios situacijos. Vis stengiausi išlikti motyvuota ir kartojau, kad galų gale viskas pasiseks. Visuomet ieškojau naujų idėjų, jas pristatydavau pasauliui pati pirmoji ir išlikau originali. Manau, kad būtent tai mums padėjo atsidurti ten, kur esame dabar“, - sakė Jenna.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų