• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuviai nemėgsta skambučių, kurių metu jiems siūlomos prekės ar paslaugos. Beveik keturi iš dešimties mobiliojo ryšio vartotojų sako, kad stengiasi kuo greičiau užbaigti pokalbį, 9 proc. pasižada iš skambinusios įmonės artimiausiu metu nieko nepirkti. Dar 15 proc. apklaustųjų prisipažįsta, kad patys nutraukia pokalbį arba iškart padeda ragelį.

Lietuviai nemėgsta skambučių, kurių metu jiems siūlomos prekės ar paslaugos. Beveik keturi iš dešimties mobiliojo ryšio vartotojų sako, kad stengiasi kuo greičiau užbaigti pokalbį, 9 proc. pasižada iš skambinusios įmonės artimiausiu metu nieko nepirkti. Dar 15 proc. apklaustųjų prisipažįsta, kad patys nutraukia pokalbį arba iškart padeda ragelį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuo liepos Lietuvoje pradėjo veikti paslauga, vartotojams pranešanti apie galimo prekybininko skambutį. Pakėlę ragelį vartotojai apie tai yra įspėjami balso pranešimu ir patys gali nuspręsti – tęsti pokalbį ar ne. Šia paslauga gali naudotis telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientai.

REKLAMA

„Dažnai sulaukiame vartotojų skundų dėl įkyrių prekybininkų telefonu, todėl suradome sprendimą, kaip vartotojai galėtų išvengti nepageidaujamų skambučių. Skambučių neribojame ir jų neblokuojame, tiesiog vartotojui suteikiame informacijos, kad skambinantis asmuo greičiausiai nori siūlyti įsigyti paslaugų ar prekių“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

REKLAMA
REKLAMA

Telekomunikacijų bendrovės užsakyta apklausa atskleidė, kad po tokio skambučio kas dešimtas vartotojas sau pažada artimiausiu metu nepirkti skambinusios įmonės prekių ir paslaugų. 7 proc. tyrimo respondentų skambinantiems prekybos agentams negaili ir šiurkštesnio žodžio. Tik trečdalis apklausos dalyvių prisipažino išklausantys skambinančiojo pasiūlymą, tačiau realiai paslaugų ar prekių įsigyja vos 3 procentai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Bitės“ vadovo, prekybos agentų telefonų numeriai keičiasi, todėl jų kontaktų sąrašą bendrovė ketina nuolat atnaujinti. „Jei vartotojas prieš pokalbį su prekybos agentu neišgirs perspėjančio pranešimo, kviečiame pasidalinti tuo numeriu. Tam pakanka paskambinti nemokamu „Bitės“ klientų aptarnavimo telefonu, o konsultantai jį patikrins ir įtrauks į duomenų bazę“, – teigia Ch. Robbinsas.

REKLAMA

Naujoji paslauga yra nemokamai teikiama visiems „Bitės” ir LABAS klientams. Kiekvienas norintis, gali jos atsisakyti, paskambinęs į „Bitės“ skambučių centrą nemokamu telefonu.

Bendrovė atkreipia dėmesį, jog galimų prekybos agentų numerių sąrašą pildo klientai ir darbuotojai. Prieš naują numerį įtraukiant į duomenų bazę, jis yra patikrinamas. Jei į sąrašą netyčia patektų klaidingas numeris, jo savininkas turėtų apie tai pranešti bendrovei.

Šalies gyventojų nuomonės dėl telefoninio marketingo tyrimą atliko viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter“ 2013 m. gegužę. Tyrimo metu buvo apklausti 1007 respondentai nuo 18 iki 75 metų amžiaus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų