Šią vasarą lietuviškos kosmetikos gamintojai įžengė į naują produktų kategoriją – dekoratyvinę kosmetiką, rinkoje pristatę penkis metus kurtus ir tobulintus „BB“ veido kremus su atspalviu. „Sulaukėme tinkamo momento, kai rinka jau yra apsipratusi su naujo produkto vartojimo ypatumais ir vartotojai drąsiau bando skirtingų gamintojų produktų linijas“, teigia „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė. „Šviesaus atspalvio veido kremą kūrėme specialiai lietuvėms, nes jų oda skiriasi dėl vietinio klimato bei geografijos.“
Laikinai einanti direktoriaus pareigas vadovė Romualda Stragienė patvirtino, kad įmonės valdyba aktyviai ieško naujo vadovo. „Mūsų tikslas yra sustiprinti dabartinę komandą naujomis kompetencijomis, todėl ieškome globalaus mąstymo, strateginio požiūrio ir stiprios vizijos lyderio, kuris galėtų gerai nacionalinėje rinkoje žinomą bendrovę išauginti iki regioninio lygio žaidėjo.“ Pernai metais beveik milijoną litų į gamybos modernizavimą investavusi bendrovė dabar yra pasiruošusi gaminti didesnius kiekius ir todėl dairosi naujų rinkų. Eksporto plėtrą pradėjusi nuo kaimyninių rinkų „BIOK laboratorija“ svarsto ir kitas kryptis.
Šiais metais „BIOK laboratorijos“ planuose taip pat numatytas ir pradėtas vykdyti dviejų metų trukmės mokslinių tyrimų projektas „Natūralios kilmės bioaktyvių medžiagų panaudojimas kuriant aukštos pridėtinės vertės produktus“, iš dalies finansuojamas pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos VP2-1 priemonę „Intelektas LT“. Pirmieji produktai, kuriami kartu su farmacijos specialistais, lentynas pasieks kitų metų pradžioje.