Vartotojai, sumokėję už narystę „Eurobasket 2011 Fan Club“ ir neturėję galimybės įsigyti bilietų į Europos krepšinio čempionato varžybas, turi teisę raštu kreiptis į UAB „Tiketa“, reikalaudami nutraukti sutartį ir grąžinti sumokėtus pinigus.
Krepšinio sirgaliai, sumokėję po 10 litų už virtualią narystę „Eurobasket 2011 Fan Club“, tačiau neturėję realios galimybės įsigyti bilietų į pasirinktas krepšinio rungtynes iki oficialios bilietų platinimo pradžios, kaip skelbta „Tiketos“ interneto svetainėje, dėl to kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Tokią galimybę vartotojams garantuoja Civilinis kodeksas, Sporto, kultūros ir pramogų paslaugų teikimo ir vartotojų informavimo, teikiant šias paslaugas, taisyklės.
Civilinio kodekso 6.205 straipsnyje yra įtvirtinta, kad „sutarties neįvykdymu laikomos bet kokios iš sutarties atsiradusios prievolės neįvykdymas, įskaitant netinkamą įvykdymą ir įvykdymo termino praleidimą“. Taigi, jei paslaugų teikėjas nesuteikia paslaugų, už kurias vartotojas iš anksto sumokėjo, tai laikoma sutarties neįvykdymu ir prieštarauja teisės principui „sutarčių reikia laikytis“, kuris įtvirtintas Civilinio kodekso 6.189 straipsnio 1 dalyje.
Sporto, kultūros ir pramogų paslaugų teikimo ir vartotojų informavimo, teikiant šias paslaugas, taisyklės nustato sporto, kultūros ir pramogų paslaugų teikimo, bendruosius vartotojo informavimo ir bilietuose bei abonementuose teikiamos informacijos reikalavimus, įtvirtina paslaugų teikėjo pareigas. Šių taisyklių 13.3. punkte nurodyta, kad paslaugų teikėjas privalo ,,nesuteikęs paslaugų ne dėl vartotojo kaltės, grąžinti už paslaugas sumokėtą bilieto, abonemento kainą (įskaitant visus mokesčius). Jeigu paslaugos suteiktos iš dalies, grąžinti proporcingą už paslaugas sumokėtą pinigų dalį“.
Taigi vartotojai, sumokėję už narystę Eurobasket 2011 Fan Club, ir neturėję galimybės įsigyti bilietų į Europos krepšinio čempionato varžybas, turi teisę raštu kreiptis į paslaugos teikėją UAB ,,Tiketa“, reikalaudami nutraukti sutartį ir grąžinti sumokėtus pinigus. Iškilus klausimams vartotojai gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą telefonu (8 5) 262 67 51 arba el. paštu [email protected]