Bilietų platintojas „Bilietai LT“ 2008-aisiais pardavė renginių bilietų už daugiau nei 40 mln. litų, t. y. per 33 proc. daugiau nei 2007 metais, kai bilietų pardavimai sudarė 30 mln. litų. Iš viso parduota apie 720 tūkst. bilietų -20 tūkst. vienetų daugiau nei užpernai, rašoma kompanijos išplatintame pranešime spaudai.
„Pardavimų rezultatams nemažos įtakos turėjo kainų kilimas – pernai, palyginti su 2007 metais, renginių bilietai pabrango apie 20 proc.Kadangi praėjusiais metais rinka ir vartojimas augo, vidutinis bilietų kainos augimas įtakos renginių lankomumui nepadarė, – sako Vitalijus Kuodis, „Bilietai LT“ vadovas.
Tačiau 2009-aisiais nacionalinis bilietų platintojas planuoja išplatinti penktadaliu mažiau bilietų nei pernai. Pono Kuodžio teigimu, tokią prognozę lemia padidinti pridėtinės vertės ir pajamų mokesčiai už autorinius atlyginimus bei galimas rinkos vartojimo mažėjimas. Neigiamos įtakos pardavimams turės ir sumažėjusi kultūrinių renginių pasiūla, atsiradusi dėl perdėtai niūrių ekonominių prognozių.
Viena iš prioritetinių strateginių „Bilietai LT“ krypčių ir šiais metais bus elektroninės komercijos plėtra bei visuomenės skatinimas naudotis skaitmeninėmis technologijomis. Bene sėkmingiausias praėjusių metų projektas buvo rugsėjį įdiegtas unikalus elektroninis bilietas „greitukas“, kurį vos per kelias minutes gali įsigyti kiekvienas paprastą spausdintuvą turintis interneto vartotojas bendrovės svetainėje.
„Greitukas“ smarkiai suaktyvino elektroninę prekybą. Tikimasi, kad ji šiais metais turėtų ūgtelti apie 20 proc. Internetinių bilietų pardavimų 2008 m. augimą lėmė ir supaprastintas pirkimo procesas – svetainėje nebereikia registruotis.
Daugėja ir renginių vietų, naudojančių elektroninius bilietus. Vien per paskutinį praėjusių metų ketvirtį net penkiose lankomiausiose vietose buvo įdiegta nuskaitymo sistema, užtikrinanti saugią elektroninių bilietų kontrolę. Šiais metais nacionalinis bilietų platintojas žada modernizuoti ir kitas renginių vietas.
2008 m. pabaigoje bendrovė organizacinę struktūrą - veikla padalinta dviem padaliniams, iš kurių vienas koordinuoja veiklą Lietuvoje, o kitas atsakingas už plėtrą į naujas rinkas ir strateginį valdymą.
Tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ atliekamos apklausos duomenimis, bendrovės elektroninė bilietų pardavimo svetainė – lankomiausia internetinė parduotuvė Lietuvoje. Per praėjusius metus apsilankymų skaičius joje išaugo du kartus.