Sekmadienį, birželio 10 d. Kaune toliau griaudėjo vidaus degimo varikliai, tačiau antrą „Bike Show Millenium“ dieną motociklai užleido vietą automobiliams. Sprendžiant pagal publikos susidomėjimą ir dalyvių atkyvumą, organizatoriams bėgant metams gali tekti pervadinti renginį į „Auto Show Millenium“. Lietuvių susidomėjimas automobiliais išlieka didžiulis ir net greta S. Dariaus ir S. Girėno esančiose stovėjimo aikštelėse buvo galima matyti daug renginio ekspozicijos vertų automobilių.
Dieną pradėjo Europos motokroso čempionato finalinių važiavimų dalyviai, tačiau jų trasa jau buvo atiktraukta nuo pagrindinio renginio vietos. Čia apie vidurdienį dėl „Millenium“ taurės žirgų jojimo šventėje – konkūre surirungė raiteliai. Taip pat publika galėjo stebėti ir skirtingų markių automobiliais slalomo trasoje lenktyniaujančius gamintojų atstovus.
Nuvalytoje pakilimo tako trasoje buvo galima pamatyti ir profesinalius sportininkus, kurie slalomo trasoje savo techniką sugeba valdyti itin tiksliai. Šiose varžybose varbus kiekvienas trajektorijos centimetras, nes nuvertus trasą žyminčius kūgelius skiriamos baudos sekundės. Nors čia sportininkams paprastai užtenka tik pirmos arba pirmos ir antros pavaros, greičio, cypiančių padangų ir adrenalino tikrai nestigo. Įspūdngus rezultatus pademonstravo vienoje poroje važiavę lenktyninkas Evaldas Čirba su juodu „Renault Clio“ ir slalomo specialistas Gintautas Šlepikas su „Honda CRX“. Abiems dalyviams pavyko įveikti ruožą greičiau nei per 1 min. ir 8 sekundes.
Pirmas rimtas antrosios rengininio incidentas įvyko visureigių trialo varžybų metu. Improvizuotoje trasoje įpūdingais „džipais“ varžėsi tikri šio sporto entuziastai Lietuvoje. Kaip dažnai būna tokiais atvejais, kuomet atsiranda proga pasirodyti plačiai auditorijai, entuziazmo būna dar daugiau, todėl vienas iš dalyvių, vairuojantis efektingai atrodantį perdarytą „Daihatsu Rocky“ jau po finišo breždamas puslankį ant žolės apvertė savo visureigį. Laimei vairuotojas nenukentėjo, o didžiausia padaryta žala liko sudaužytas priekinis stiklas ir nežymiai sulenktas rėmas.
Kaip kalbėjo savo vardo ir pavardės nepanoręs įvardinti bekelės specialistas, incidentas įvyko todėl, kad vienas iš prasiukančių ratų užkabino kažką kieto, tuomet jis atleido akceleratoriaus pedalą ir visureigis vertėsi. Anot vairuotojo, važiuojant šlaitais trialo varžybose virtimų pasitaiko, tačiau lygioje vietoje tai jau yra labai neįprastas atvejis. Klausiamas apie tai, kaip varžybas „Bike Show Millenium“ vertina patys trialo dalyviai, jis sakė, kad tai yra daugiau proga pademonstruoti publikai, kad Lietuvoje toks sportas yra.
„Daihatsu Rocky“ be abejonės bus reikalingas remontas, tačiau kaip pažymėjo Balsas.lt kalbintas vairuotojas – svarbiausia, kad pavyko išvengti sužalojimų. „Laimei, buvau prisisegęs saugos diržą, todėl tvirtai laikiausi sėdynėje kuomet visureigis apvirto. Jei ne diržas, gali būti, kad prolangą būčiau iškišęs ranką ar koją, o tada jau būtų blogai. Čia gera pamoka visiems, kad reikia užsisegti saugos diržus“, ‒ kalbėjo jis.