Pasak banko vadovo Rolando Norvilo, šį pavasarį „Bigbank“ didžiųjų bankų klientams pasiūlius 9 proc. vartojimo paskolų palūkanas, pavyko pervilioti nemažai bankų klientų. Per mėnesį bankas iš viso sulaukė 289 refinansavimo paraiškų, nors akcija truko tik 10 dienų. R. Norvilo teigimu, akcijos laikotarpiu bankas sulaukdavo iki 1000 skambučių per dieną.
Šių klientų apklausos duomenys parodė, kad tokį susidomėjimą lėmė būtent mažesnės „Bigbank“ pasiūlytos vartojimo paskolų palūkanos.
„Daugumos klientų, kurių paskolas refinansavome, turimos paskolos palūkanos kituose bankuose siekė 12-20 proc. Tai rodo, kad gyventojai, nusprendę imti vartojimo paskolą, pirmiausia kreipiasi į savo, vadinamąjį „namų“, banką, neieškodami pigesnių alternatyvų“, - sako R. Norvilas.
Akcijos metu buvo iš viso buvo padengta apie 153 140 EUR didžiųjų bankų suteiktų vartojimo paskolų. Mažesnėmis „Bigbank“ pasiūlytomis palūkanomis šiemet labiausiai susiviliojo banko „Swedbank“ klientai. Jų paskolos sudarė 74 proc. visų refinansuotų paskolų. Antroje vietoje pagal refinansuotų paskolų skaičių – SEB, trečioje – DNB ir „Citadele“ bankų klientai.
Akcijos metu bankas taip pat sulaukė didelio greitųjų kreditų bendrovių klientų srauto, norinčių pasidengti vieną ar net kelias paskolas. Minėtu laikotarpiu refinansuota 268 290 EUR greitųjų kreditų bendrovių išduotų paskolų.
„Iš esmės galima teigti, kad keičiasi lietuvių įpročiai – atsiranda suvokimas, jog turimą brangesnę vartojimo paskolą galima pasidengti kitame banke ar kredito įstaigoje. Būsto paskolų rinkoje tai nėra naujovė – žmonės ir anksčiau refinansuodavo turimas būsto paskolas kituose bankuose. Tačiau vartojimo paskolų rinkoje tai – džiuginanti tendencija, rodanti, kad klientai tampa vis labiau išprusę“, – sako Rolandas Norvilas
Banko duomenimis, dažniausiai dėl refinansavimo šiemet kreipėsi 26-35 m. amžiaus gyventojai, jų skaičius sudarė apie 35 proc. Nemažą klientų, besikreipusių dėl paskolos refinansavimo, dalį (17 proc.) sudaro ir jaunimas – gyventojai iki 25 metų. Kiek dažniau paskolas refinansuoti pasirenka moterys (52 proc.) nei vyrai (48 proc.).